قاضی زاده هاشمی: وزارت ورزش پیگیر پول فدراسیون فوتبال باشد

من در جلسه ای هم که چند شب پیش با آقای سجادی داشتیم به او این موضوع را متذکر شدم که هر چه زودتر مقدمات پرداخت این پول به فدراسیون فراهم شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش در خصوص اینکه اعلام کرده بود که 55 میلیارد تومان از سوی مجلس به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شده تا برای آماده سازی تیم ملی در جام جهانی استفاده شود اما این پول هنوز به فدراسیون نرسیده اظهار داشت: مجلس این پول را مصوب کرده و ما هم اعلام کردیم اما گفتیم این اعتبار باید به فدراسیون برسد. قاعده کار این است که وزارت ورزش و جوانان برای در اختیار گرفتن این پول و واریزش به حساب فدراسیون باید رایزنی کند.

وی افزود: وزارت ورزش باید این موضوع را پیگیری کند. من در جلسه ای هم که چند شب پیش با آقای سجادی داشتیم به او این موضوع را متذکر شدم که هر چه زودتر مقدمات پرداخت این پول به فدراسیون فراهم شود و او هم گفت که پیگیر است. اکنون وزارت ورزش و آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه باید در این خصوص اقدام کنند. به جز این پول مجلس 660 میلیارد تومان به وزارت ورزش تخصیص داده که وزیر می تواند طبق تصمیمی که می گیرد بخشی از آن را به فدراسیون فوتبال بدهد.

قاضی زاده هاشمی گفت: به نظر من فدراسیون باید در زمینه جذب حامی مالی عملیاتی تر رفتار کند و هر چه زودتر اقدامات لازم را برای انجام این کار کند. این موضوع دیگر دست خود فدراسیون فوتبال است. مجلس هم تمام ظرفیت های قانونی برای کمک به این فدراسیون را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:
بلوف بزرگ فدراسیون فوتبال در خصوص درآمدزایی
پای حراست فدراسیون فوتبال به بازی تراکتور- ذوبآهن باز شد
اعزام کارمند فدراسیون فوتبال با لباس «خدمه» پرواز

انتهای پیام /