قایدی:خدا را شکر که دربی مساوی شد

مهدی قایدی پس از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت: بازی قشنگی بود ولی آن حس و حالی که برای دربی چندسال پیش داشتیم الان به دلیل نبود تماشاگرها و اتفاقات اخیر نداشتیم اما خداراشکر بازی مساوی شد؛ شاید به دلیل اتفاقاتی که افتاده اگر تیمی می‌بُرد دل خیلی‌ها شکسته می‌شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ قایدی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی و نیمکت نشینی در دربی گفت: یک هفته پرفشار تمرین کردیم و مسائل زیادی بود و من این هفته با مصدومیت تمرین کردم و نیمکت نشینی هم نظر مربی است. در مورد تیم ملی هم قسمت بود و انشاالله که خیر باشد و در آینده بتوانیم کمک کنیم به تیم ملی.

او در مورد موقعیتی که می‌توانست با پاس پیمان بابایی به دست آورد گفت: به پیمان چیزی نگفتم که آن پاس را به من نداد. خودش بیشتر از همه ناراحت بود و نیازی نیست کسی حرفی بزند.

مهاجم استقلال راجع به بدون تماشاگر بودن این دربی گفت: خیلی، خیلی، خیلی این بازی بی روح بود. اول با هوادار بود، بعد ۱۵هزار نفر شد و الان هم دربی بدون هوادار بود که هیچ بازی‌ای بدون هوادار معنایی ندارد. حیف شد. انشاالله هوا درست شود تا بتوانیم هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

او در مورد بدهی استقلال به باشگاه اماراتی‌اش گفت: در جریان نیستم!

قایدی در خصوص داوری بازی بیان کرد: داوری همیشه ایراد دارد و مشکلات خودش را در ایران دارد و چند سال است رایج شده است. سه دقیقه وقت اضافه اصلا کافی نبود و حداقل پنج دقیقه می‌توانست بگیرد. تا VAR نیاید به مشکل می‌خوریم.

او در پایان گفت: روندمان خیلی خوب است و خیلی هجومی بازی می‌کنیم. از همه تیم‌ها سرتر بودیم. این بازی هم خیلی موقعیت داشتیم. ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/