قایدی سورپرایز اسکوچیچ / ترکیب قایدی و آزمون و طارمی خطرناک تر از بمب

. قایدی که بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ است و در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بوسنی، موفق به گلزنی شد، شانس زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قایدی بعد از نمایش خوب در لیگ قهرمانان آسیا، حالا تنها مهاجمی است که از لیگ برتر در اردوی تیم ملی حضور دارد و برای رسیدن به ترکیب تیم ملی رقبای بسیار قدرتمند و سرشناسی دارد. قایدی که بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ است و در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بوسنی، موفق به گلزنی شد، شانس زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ندارد.

روی کاغذ، سردار آزمون و مهدی طارمی انتخاب اصلی اسکوچیچ برای بازی در خط حمله تیم ملی محسوب می‌شوند و به جز این دو مهاجم، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد هم مدعی قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستند.

این وسط برخی کارشناسان اعتقاد دارند که قایدی حتی توانایی بازی در ترکیب اصلی را دارد. از دید طرفداران شماره 10 استقلال، این بازیکن می‌تواند با تکنیکش هر خط دفاعی را به هم بریزد و اسکوچیچ که از هر چهار بازی تیمش در بحرین، برد می‌خواهد، می‌تواند با بازی دادن به قایدی در کنار طارمی و آزمون قدرت خط حمله تیمش را چند برابر کند و حالا باید منتظر ماند و دید که تنها نماینده استقلال در فهرست تیم ملی، شانسی برای رسیدن به ترکیب تیم دراگان اسکوچیچ پیدا خواهد کرد یا نه.

بیشتر بخوانید:
میانگین سنی تیم ملی فوتبال ایران/ قایدی و امیری، خاص شدند
مهدی قایدی؛ کلید انتقال اکرم عفیف به الهلال
اظهارنظر حاج‌صفی، بیرانوند و قایدی پس از ورود به اردوی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام /