قدوس در ومبلی جشن صعود می‌گیرد؟

یاران قدوس پس از اینکه در رتبه سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفتند، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف مقابل بورنموث به برتری ۳ بر ۲ دست یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سامان قدوس پس از انتقال پُر سر و صدایی که سال گذشته از آمیان فرانسه به برنتفورد انگلیس داشت، اکنون در آستانه کسب یک افتخار مهم همراه این باشگاه است و می‌تواند فردا در ورزشگاه ومبلی لندن جشن راهیابی به لیگ برتر را بگیرد.

یاران قدوس پس از اینکه در رتبه سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفتند، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف مقابل بورنموث به برتری ۳ بر ۲ دست یافتند تا حریف سوانسی در دیدار پایانی شوند و برای صعود به لیگ جزیره تلاش کنند.

همچنین صعود برنتفورد به لیگ جزیره می‌تواند سامان قدوس را در بهترین شرایط روحی قرار دهد و او را در آماده‌ترین حالت به اردوی تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی برساند. سامان قدوس تنها بازیکن غایب در اردوی تیم ملی ایران است که قرار شده پس از پایان بازی فردا مقابل سوانسی، از انگلیس به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ ملحق شود.

بیشتر بخوانید:
غیبت قدوس در اردوی ایران به علت پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس
رسانه‌فرانسوی: قدوس با برنتفورد در مسیر لیگ‌برتر استبرد دلچسب برنت فورد در شب گل زنی قدوس
برد دلچسب برنت فورد در شب گل زنی قدوس

انتهای پیام /