قراردادهای سازمان لیگ برای استقلال و پرسپولیس بررسی خواهد شد

به موازات این تحقیقات، پرونده دیگری نیز در رابطه با چگونگی جذب، عقد قرارداد و پایان کار تعدادی از مربیان و بازیکنان خارجی سنوات گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال پیگیری است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و براساس گزارشها با ورود نهادهای نظارتی، تماس هایی با برخی مدیران و کارشناسان سابق و فعلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام شده و تحقیقاتی در خصوص قراردادهای منقعد شده در طول یک دهه اخیر در فوتبال ایران آغاز شده است.

این تحقیقات با هدف مبارزه با فساد در فوتبال و با هماهنگی دستگاه قضایی در موضوع حیف و میل چند صد میلیاردی حاصل از قراردادهای منعقد شده با اشخاصی حقیقی و حقوقی انجام می شود که عموما به جهت اهمال، موجب ضرر و زیان به حقوق عمومی و بیت المال شده است.

بر همین اساس گفته می‌شود به موازات این تحقیقات، پرونده دیگری نیز در رابطه با چگونگی جذب، عقد قرارداد و پایان کار تعدادی از مربیان و بازیکنان خارجی سنوات گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال پیگیری است.

امید است، در دولت جدید که با شعار کارامدی و مبارزه با فساد شروع به کار کرده، برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان صورت گیرد. شعاری که از برنامه های وزیر جدید ورزش نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:
وزیر ورزش و جوانان: وزارت ورزش کلیه مراحل قانونی واگذاری سرخابی‌ها را انجام‌داده‌است
آمار عجیب تراکتور در تقابل با سرخابی‌ها در این فصل
تغییر رفتاری سرخابی ها در دربی جام حذفی

انتهای پیام /