قرارداد استقلال با استایلیست پیمان معادی و محمد رضا گلزار

ارزش این قرارداد به مبلغ هشتاد میلیارد ریال بود که خانه مد راد این خدمات ارزشمند را به صورت رایگان در اختیار نام استقلال قرارداد. تمامی کت شلوارهای این برند به صورت اختصاصی برای تن بازیکنان و کادر فنی دوخته می شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،ارزش این قرارداد به مبلغ هشتاد میلیارد ریال بود که خانه مد راد این خدمات ارزشمند را به صورت رایگان در اختیار نام استقلال قرارداد. تمامی کت شلوارهای این برند به صورت اختصاصی برای تن بازیکنان و کادر فنی دوخته می شود

و قرار بر این شد که برای بازیکنان و کادر فنی و کادر مدیریتی کت شلوار،پیراهن،کفش،کمربند،ساک مسافرتی،حوله،پالتو و … به تعداد لازم برا هر ۴ فصل با طراحی امیر راد که استایلیست بسیاری از هنرمندان بزرگ ایران مثل شهاب حسینی، پیمان معادی،امیر آقایی، مهران مدیری و محمدرضا گلزار و برخی دیگر از ستاره های موسیقی و سینمای ایران می باشد تهیه می شود.
‌‌‌
امیر راد مدیرعامل و مالک مجموعه خانه مد راد، دکترای طراحی لباس را از ایتالیا دریافت کرده و این افتخار را داشته به عنوان یک ایرانی با اسطوره بزرگ صنعت مد و طراحی لباس دنیا آقای جورجی آرمانی همکاری داشته باشد،امروز قراردادی بسته شد که تاریخ فوتبال و ورزش از آن به نیکی و ارزشمندی یاد میکند و قطعا الگویی برای تیم های دیگر می شود.

بیشتر بخوانید :

درگیری لفظی دانشگر موجب شد از استقلال اخراج شود

حریف استقلال در آسیا با بحران مالی مواجه شد

بازی استقلال با پارس جنوبی قطعا تجدید می‌شود

امیر هوشنگ چرخگر