قرارداد فلوریان نویهاوس با مونشن گلادباخ تمدید شد

قرارداد فلوریان نویهاوس تمدید شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  با اعلام رسمی بروسیا مونشن گلادباخ، فلوریان نویهاوس قرارداد جدیدی تا سال 2027 با این باشگاه امضا کرده است. قرارداد پیشین او در سال آینده به پایان می‌رسید اما در نهایت این هافبک 26 ساله آلمانی تصمیم گرفت قراردادش را برای سه سال دیگر نیز تمدید کند. در این شرایط کره اسب‌ها دیگر مجبور به فروش او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیستند.

نویهاوس در سال 2017 از مونیخ 1860 به گلادباخ پیوست و پس آنکه مدتی به صورت قرضی برای فورتونا دوسلدورف بازی کرد، برای فصل 19-2018 به این باشگاه برگشت و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب‌شان شد. نویهاوس تاکنون در 172 بازی برای مونشن گلادباخ به میدان رفته و توانسته آمار 22 گل و 24 پاس گل را از خود ثبت کند.

هر چند که فصل گذشته به‌خاطر مصدومیت‌هایش چندان برایش خوب پیش نرفت اما اکنون که گلادباخ یک دوران گذار را پشت‌سر می‌گذارد و برخی بازیکنان کلیدی‌اش مانند لارس اشتیندل، مارکوس تورام، رامی بن سبعینی و یوناس هوفمان را از دست داده، نویهاوس علاوه بر درون زمین، خارج از زمین نیز می‌تواند نقش رهبری بیش‌تری در این باشگاه ایفا کند و به یکی از چهره‌های کلیدی رختکن گلادباخ تبدیل شود.

انتهای پیام/