قرارداد های میلیاردی و غفلت واحدهای نظارتی و وزارت ورزش!

با ورود وزارت ورزش و نهادهای نظارتی هنوز پرونده ی قرارداد فاجه بار مارک ویلموتس به سرانجام نرسیده بازیکنان درجه دو قرارداد های میلیاردی امضاء می کنند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالی که پرونده ی برخی از مدیران متخلف در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مورد بررسی نهادهای نظارتی و امنیتی است و هر روز کشف ابعاد جدیدی از آن مطرح می شود بعضی از مدیران بتاشگاه ها با بازیکنان دست دو که حتی افراد تاثیرگذاری هم نیستند قراردادهای 10 میلیاردی امضاء می کنند.

فصل نقل و انتقلات است و اخبار داغی از حواشی قرارداد های بازیکنان مختلف به گوش می رسد که در شرایط معیشتی کنونی مردم شنیدنش جگر می سوزاند، ارقام پیشنهادی از برخی بازیکنان که شنیدنش حتی از تصور شمارش مبالغ هم برای مردم به دور است. با اطلاع از برخی مذاکرات بازیکنانی نه چندان مطرح و حتی بی تاثیر با مدیران باشگاه های مختلف متوجه شدیم بازیکنانی معمولی ارقامی پیشنهاد کردند از 5 تا 10 میلیارد و عجیب تر آن که بعضی مدیران از پذیرفتن این اعداد سر باز نزده و پذیرفته اند.

این قراردادها در شرایطی منعقد می شود که ما این روزها ستاره ای به معنای واقعی در فوتبال کشورمان نمی بینیم و بازیکنان ما با ستارگان متعدد اسبق فوتبال از لحاظ فنی و… فرسنگ ها فاصله دارند، برای یک فصل (9 ماه) 10 میلیارد تومان قرارداد یک بازیکن معمولی سطح پایین فاجعه محسوب می شود، آن هم برای مردمی که متوسط حقوق شان 2 میلیون تومان است و فوتبال و فوتبالیست تا به امروز دردی از دردهایشان دوا نکرده است.

وزارت ورزش، نهادهای نظارتی و امنتیتی اگر دیر بجنبند و نظارت جدی و کافی در امور قراردادهای فوتبالی نکنند به زودی با پرونده های جدیدی مشابه مارک ویلموتس مواجه خواهند شد، منطقی و عقلایی ست که پیشگیری چه بسا که بهتر از درمان بوده و هست، امیدواریم هر چه زودتر شاهد برخورد با چنین مواردی باشیم تا شروع دردسرهای جدید و عظیم.