قربانی دعوای پرسپولیس و فولاد

بررسی دقیق مسابقه جنجالی فولاد خوزستان و پرسپولیس نشان می‌دهد که روی شیخ دیاباته در محوطه جریمه پنالتی رخ نداده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ آخرین مسابقه از هفته هفدهم لیگ برتر جنجالی و پرهیاهو شد. پرسپولیس بعد از سه پیروزی متوالی شکست خورد و این موضوع به مذاق هوادارانش خوش نیامد اما اتفاق اصلی در زمین فوتبال رخ داد جایی که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم مدعی بود پنالتی تیمش سوخت شده و داور ترسیده که اعلام پنالتی کند!

این در حالی است که به جز یک کارشناس داوری، سایر کارشناسان داوری تصمیم صحیح داور را در صحنه خطای روی شیخ دیاباته تایید کردند. مدافع فولاد توپ را از روی پای مهاجم پرسپولیس می‌زند و در ادامه دیاباته به زمین می‌افتد. در صحنه‌ای هم که از پشت دروازه منتشر شده به خوبی نشان می‌دهد خطایی روی دیاباته انجام نشده است. بنابراین چطور پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند داور به سود آنها اعلام پنالتی کند؟! موعود بنیادی فر داور مسابقه در آن صحنه در جای درست ایستاده بود و به خوبی صحنه را دیده بنابراین داور وقتی اشراف کامل به صحنه داشته و به دقت دیده که پنالتی رخ نداده چطور باید برای پرسپولیس مقابل فولاد پنالتی اعلام کند؟!

البته یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم در نشست خبری حتی مدعی شد که داور ترسیده بود و به همین دلیل جرات نکرد پنالتی اعلام کند؟! در حالیکه اگر بنیادی فر داور مسابقه واقعا دچار هراس شده بود، جواد نکونام سرمربی فولاد را از روی نیمکت در دقیقه ۵۸ اخراج نمی‌کرد. داور حتی به دو نیمکت نشین دیگر فولاد خوزستان هم به خاطر شلوغ بازی و جار و جنجال کارت زرد نشان داد، بنابراین چطور سرمربی پرسپولیس ادعا می‌کند داور ترسیده است؟! نخیر گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس باید خویشتندار باشد و تحمل شکست هم داشته باشد! به صرف اینکه تیم او دست خالی از اهواز به تهران بازگشته دلیلی بر ترس داور نیست. کارشناسان خبره داوری هم اعلام کردند پرسپولیس پنالتی طلبکار نبوده است.

از سویی دیگر همین  بنیادی فر در هفته هفتم لیگ برتر در دیدار  پرسپولیس و تراکتور تبریز برای پرسپولیس یک پنالتی اشتباه در دقیقه ۸۸ اعلام کرد که کارشناسان داوری اعلام کردند این پنالتی درست نبوده است. البته جالب است که در آن بازی پنالتی بادآورده را پرسپولیس از دست داد و مهدی ترابی نتوانست آن را گل کند! حالا اگر بنیادی فر یک پنالتی دیگر اشتباه به سود پرسپولیس مقابل فولاد در هفته هفدهم اعلام می‌کرد آیا انگ پرسپولیسی بودن و رنگی بودن به این داور زده نمی‌شد؟! هواداران پرسپولیس هم باید کمی عاقلانه تر رفتار کنند و فوق احساساتی نباشند و بدانند که هیچ تیمی در جهان نیست که همیشه برنده شود و بخاطر یک باخت به زمین و زمان و داور بدو بیراه نگویند.

بیشتر بخوانید:

گزارش ناظر بازی جنجالی فولاد – پرسپولیس اعلام شد
حمله تند قائم مقام فولاد به یحیی گل محمدی
بازیکن سابق فولاد به نساجی بازگشت

انتهای پیام/