قربانی : گردن صدا و سیما کلفت است که پول نمیدهد، به رسانه ها نیز حق پخش نمی دهند

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال : در ایران باشگاه ها منبع درآمد زایی ندارد .

باشگاه‌ها هیچ درآمدزایی ندارند و بعد قانون می گذارید که نهادهای دولتی نمی‌توانند در فوتبال سرمایه گذاری کنند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیروز قربانی ، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : جلسه با افراد مختلف را که همه می‌توانند بگذارند اما باید ببینیم هدف سعادتمند چیست و در عمل چه اتفاقاتی می‌افتد.

قربانی گفت : از من هم برای حضور در باشگاه دعوت شد ولی نرفتم. باید ببینم هدف از این جلسات چیست تا قبول کنم. اگر نتوانم کاری برای استقلال انجام بدهم، چرا باید وقت باشگاه را بگیرم. البته این خیلی خوب است که می‌گویند همه اتحاد داشته باشیم اما اگر پول به باشگاه تزریق نشود، مشکلاتش حل نخواهد شد.

حق پخش به رسانه ها

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد : مثلا حق پخش را نمی‌دهند که در کل دنیا هست ولی ایران نمی‌دهد. شاید صدا و سیما گردنش کلفت‌تر است و پول نمی‌دهد! باشگاه‌ها هیچ درآمدزایی ندارند و بعد قانون می گذارید که نهادهای دولتی نمی‌توانند در فوتبال سرمایه گذاری کنند؟! خیلی دوست دارم بدانم، چطور این قانون را تصویب کرده اند.

او افزود : آدم‌های زیادی می‌آیند و حرف‌های قشنگی می‌زنند، ولی دو دو تا چهارتا که می‌کنیم، می‌بینیم تنها یک راه برای مدیر باشگاه استقلال وجود دارد و آن هم خرج کردن از جیب است. اگر استقلال الان جایگاهی دارد به خاطر زحمتی است که پیشکسوتان باشگاه برای این تیم کشیده اند و مدیون پیشکوستان هستیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: دو استقلالی در 3 تیم منتخب ادوار لیگ قهرمانان آسیا