قضاوت مشکوک احمد الکاف به سود الهلال؛ السد بعد از پرسپولیس دومین قربانی لقب گرفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه. روز گذشته دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره برگزار شد که تیم الهلال عربستان موفق شد نیمی از راه را محکم قدم بردارد و با حساب چهار بر یک از سد السد در قطر بگذرد.

در این مسابقه السد ابتدا به گل رسید و پیش بینی می شد که الهلال باتوجه به دفاع ضعیفی که در این مسابقه از خود به نمایش گذاشته بازهم دروازه اش باز شود اما به یکباره داور عمانی با تصمیمی عجیب و باورنکردنی دفاع راست السد را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد. عبدالکریم یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های قهرمان قطر بود که با اخراج از زمین مسابقه توسط احمد الکاف داور عمانی، ورق کاملا برگشت و الهلال بدون دردسر توانست چهار بار به گل برسد.

بعد از سوت داور عمانی، بغداد بونجاح، ستاره الجزایری خط حمله تیم السد قطر که یکی از معترضان شدید به عملکرد داوری احمد الکاف بود، پس از بازی دیشب یک استوری در اینستاگرام شخصی خود با مضمون رشوه گرفتن این داور از سمت الهلالی ها منتشر کرد که البته پس از دقایقی حذف شد.

قضاوت عجیب این داور عمانی یاد و خاطره داوری او در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 مقابل پرسپولیس را زنده کرد. او با یک تصمیم اشتباه و پنالتی ناصحیح به سود الهلال کاملا ورق را برگرداند و باعث شد پرسپولیس نتواند در دیدار برگشت که به گل زودهنگام رسیده بود امیدوار شود.

سپهر خرمی