قضاوت هدیه صابری در سه دیدار مهم مرحله گروهی

هدیه صابری داور بین‌المللی ایران با قضاوت در سه بازی مهم مرحله گروهی جام بیست‌ویکم قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در کسوت داور اول، عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با حضور تیم بانوان سایپا به عنوان نماینده ایران به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند درحالی پیگیری است.

با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا هدیه صابری داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در این دوره از رقابت‌ها دعوت شد و بازی دیدار افتتاحیه جام بیست‌ویکم بین دو تیم چوکوموچو (فیلیپین) و ناخون‌راتچاسیمای (تایلند) با سوت او آغاز شد.

داور ایرانی اعزامی به قهرمانی آسیا در دومین روز از مرحله گروهی مسابقات، در کسوت داور اول، قضاوت دیدار سوپریم چونبری (تایلند) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) را برعهده داشت و در بازی دو تیم ژتیزو (قزاقستان) و چاکوموچو (فیلیپین) نیز داور رزرو بود.

عملکرد خوب صابری موجب شد او روز سوم کارش را با قضاوت بازی آلتای (قزاقستان) و سوپریم چانبری (تایلند) به‌عنوان داور اول ادامه دهد و در مسابقه تیم‌های ناخون‌راتچاسیما (تایلند) و ژتیزو (قزاقستان) هم در نقش داور دوم حاضر شود.

وی در سال 2012 در کلاس بین‌المللی در کشور هند حضور داشت و پیش‌تر در مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا و انتخابی قهرمانی زنان جهان در آسیای مرکزی هم قضاوت داشته است.

بیشتر بخوانید:
نتایج روز آخر مرحله گروهی/ برنامه مرحله حذفی والیبال باشگاه های زنان
حضور ۷ تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته

انتهای پیام /