قلب هایی که با تعداد صفر ها به تپش می افتد

فصل نقل و انتقالات با دخالت دلالان و بی درایتی برخی مدیران به بازار داغ صفر های نجومی تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برخی بازیکنان از قانون منع جذب خارجی ها بیشترین استفاده را در نقل و انتقالات خواهند برد چرا که باشگاه ها به دلیل تعداد کم بازیکنان سطح یک مجبور هستند برای اینکه گوی را از رقیب بربایند سر کیسه را شل کنند و صفر های بیشتری به قرارداد ها اضافه کنند.

علی علیپور و مهدی ترابی هم تعداد صفر ها را کافی ندانستند و عزم خود را برای جدایی از پرسپولیس جدی کردند و در استقلال هم علی کرمی و روزبه چشمی سخت ایستادند تا به رقم دلخواهشان برسند .

قلبهایی که برای صفر های بیشتر می تپد

در این میان دلال ها نیز سود لازم را از این بازار مکاره بردند و قیمت ها هر چه بالاتر می رود سود درصدی دلال ها نیز افزایش می یابد . در چند سال اخیر سقف بازیکن ایرانی از 1 میلیارد به 12 میلیارد رسیده است و این یعنی فاجعه در نقل و انتقالات !

با پول گرفتن بازیکنان مشکلی نداریم اما باشگاه های ما با توان مالی پایین فقط زیر بار تعهد می روند و پرونده ها در کمیته انضباطی و فیفا قطور تر می شود اما کیفیت همان فوتبال است .

جالب اینکه بازیکنان بعد از عقد قرارداد با تیم هایشان و بعد از چک و چونه روی صفر های قرارداد در مصاحبه مدعی میشود قلب من از ابتدا آبی بود و یا قلب من سرخ سرخ بود از همان دوران طفولیت!

صفر هایتان مستدام باد اما لطفا دم از قلب و ندای قلب و رنگ خون و از بچگی و … نزنید نوش جانتان!

انتهای پیام/