قلعه‌نویی: بازیکنان ما روحشان مرده شده و نمی‌توانند فوتبال بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت:تیم آلومینیوم بسیار تیم خوبی است و به خطیبی و طرفداران تیم، مدیریت تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: در ابتدا از میزبانی خوب مردم اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر می‌کنم. تیم آلومینیوم بسیار تیم خوبی است و به خطیبی و طرفداران تیم، مدیریت تبریک می‌گویم. نیمه اول هر دو تیم همدیگر را ارزیابی می‌کردند و نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر، خاطرنشان کرد: در نیمه اول آلومینیوم بیشتر مالک بازی بود اما در نیمه دوم می‌توانستیم با اختلاف 2 – 3 گل بازی را ببریم. در این گونه بازی‌ها باید با حداقل موقعیت‌ها بازی را برد، 3 موقعیت 100 درصد داشتیم که 2 تا را گلر گرفت و یکی را بازیکن ما خراب کرد. شانس آخر به تیر خورد و وارد گل نشد. یک صحنه آرمین سهرابیان خود را شجاعانه پرتاب کرد و مانع باخت ما نشد.

وی افزود: خدا وکیلی 4 – 5 هفته است که تحت فشار هستیم. این روش‌ها و رفتارها خوب نیست و آنقدر که راجع به این مسئله حرف زده شده راجع به دغدغه مردم، 4+1 وین، رتبه بندی معلمان و هفت تپه صحبت نشد. تمام کشور برای این موضوع (پرونده بازیکن خارجی) بسیج شد. مگر می‌شود این همه دغدغه برای یک پرونده؟ واقعا در حق ما جفا شد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: هر حکمی کمیته استیناف دهد به کنار، ما هیچ خطایی مرتکب نشدیم. از پلیس فتا می‌خواهم و خواهش می‌کنم ایمیل جعلی را پیگیری کنند، اگر امیر قلعه‌نویی است محاکمه کنند. بگویند چه کسی این ایمیل‌ها را داده است؟ اگر قلعه‌نویی داده به مردم بگویند و در رسانه ملی محاکمه کنند.

وی افزود: چند هفته است با روح و روان ما بازی کردند چرا چون خواستیم به فوتبال این مملکت خدمت کنیم. بازیکن با 3 هزار دلار آوردیم، کل قرارداد 60-70 هزار دلار شده است اما آیا در لیگ دسته 2 بازیکن این مبلغی داریم؟ بازیکنان ما روحشان مرده شده و نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. این نوع حکم برای اولین بار است داده شده، در گذشته این مسائل بوده اما پیگیری نشده است. ببینید قبل و بعد از حکم چقدر تحت فشار بودیم اما بلند شدیم. در جام حذفی خوب بازی کردیم و امروز هم مقابل تیم خوب آلومینیوم فکر نمی‌کنم هیچی تیمی اینجا اینقدر ایجاد موقعیت کرده باشد اما خدا را خوش نمی‌آید. رفتاری که با من و تیم من در این چند سال شد خدا را خوش نمی‌آید، باید جواب پس داد و آخر همه چیز یک متر و نیم جاست.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید در باشگاه شما کسانی باشند که این کارها را انجام داده‌اند، تصریح کرد: همه باشگاه‌ها سلامت هستند اما گل‌گهر از همه جا سلامت‌تر است. مدیران باشگاه می‌خواهند با صداقت به ورزش خدمت کنند، گل‌گهر قرار است قطب فوتبال بشود اما نگذاشتند. باشگاه تمام قد پشت من بود نه فقط برای این مسئله بلکه قبلا هم همین طور. شاید محرومیتی که برای من در نظر گرفتند هر باشگاهی بود قطع همکاری می‌کرد اما مدیران باشگاه و مردم خوب سیرجان مردانگی و معرفت خود را نشان دادند.

سرمربی گل‌گهر گفت: ما از پلیس فتا خواهش می‌کنیم بگویند ایمیل‌های جعلی از سوی چه کسی بوده است؟ از حق و حقوق این تیم باید دفاع شود. 4 هفته است زندگی شخصی ما بهم ریخته است اما باز هم بچه‌های ما مردانگی به خرج دادند. این همه بلا سر یک تیم در آورده بودند نمی‌توانست بلند شود. این همه عجله برای حکم دادن؟ پرونده‌های قبلی هم بوده چرا سریع به این پرونده رسیدگی کرده‌اند؟ من قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و باید تاوان پس بدهند. هر کسی را با اعمالش ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
آیا قلعه نویی استعفا می دهد؟
قلعه نویی: پدیده از تیم‌های خوب لیگ است. به جدول نگاه نکنید
محرومیت امیر قلعه نویی تعلیق شد

انتهای پیام /