قلعه نویی به دنبال یک استقلالی

احتمال دارد سعید مهری، یکی از بازیکنان سابق استقلال چند روز دیگر نام خودش را در فهرست مدعوین به تیم ملی ببیند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پس از اینکه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و جانشین کارلوس کیروش شد، دعوت از یک بازیکن سر و صدای عجیبی راه انداخت و باعث تعجب گروهی از کارشناسان گردید، سرمربی جدید تیم ملی برای تورنمنت کافا که هشت ماه قبل برگزار شد سعید مهری از استقلال را هم دعوت کرد.

بنا بر گزارش خبر ورزشی، بازیکنی که اگرچه انصافاً در دوران ریکاردو ساپینتو نمایش خوبی برای استقلال ارائه کرد ولی برخی کارشناسان معتقد بودند در فوتبال ما هافبک‌های بهتری در قیاس با او برای دعوت شدن به تیم ملی وجود داشت. مهری به تورنمنت کافا رفت و در آنجا با تیم ملی قهرمان هم شد ولی ابتدای فصل جاری به واسطه اتفاقاتی که در استقلال برایش به وقوع پیوست چند هفته آغازین فصل و به تبع آن برخی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را از دست داد و کاملاً طبیعی بود که در جام ملت‌های آسیا هم حضور نداشته باشد.

سعید در نیم فصل از فوتبال ایران جدا شد و راهی قبرس گردید تا در تیم آپوئل و دوباره زیر نظر ریکاردو ساپینتو فوتبال بازی کند. اتفاقاً این حضور حداقل تا الان موفقیت آمیز بوده و به همین خاطر شرایط می‌تواند برایش عوض شود. خبرهای رسیده  حکایت از آن دارد که نام سعید مهری در فهرست ۱۰۰ نفره برای پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد و اگر این بازیکن طی ۲۰ روز آینده همچنان در لیگ قبرس موفق ظاهر شود، احتمال اینکه امیر قلعه‌نویی او را برای دیدارهای نوروزی تیم ملی به اردو فرا بخواند، اصلاً کم نیست البته حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد باز هم سعید کار بسیار دشواری برای قرار گرفتن در لیست ۱۸ نفره دارد چون تیم ملی مملو از هافبک‌های خوب است.

انتهای پیام/