قلعه نویی فهرست بازیکنان جوان برای حضور در تیم ملی را اعلام کرد

امیر قلعه نویی باوعده جوانگرایی در تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ هدایت ایران را برعهده گرفت و اردوی جدید تیم ملی بعد از جام ملت‌ها اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امیر قلعه‌نویی به بهانه جوانگرایی در تیم ملی اسامی بازیکنان جوان را لیست کرده تا آنها را به اولین اردوی تیم ملی دعوت کند. شاید این جوانان در یک مینی کمپ به اردوی تیم ملی دعوت شوند. سرمربی تیم ملی پیش از این و برای شرکت در جام ملت  ها هم یک مینی کمپ برگزار کرده بود و شایسته های لیگ برتر را در یک اردو دید و بهترین های آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

البته انتظار از امیر قلعه‌نویی اینکه یکباره تیم ملی را جوان کند، غیر منطقی است و جوانانی که مد نظر سرمربی تیم ملی هستند به مرور زمان به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند اما حضور بیشتر آنها در اولین اردوی تیم ملی قطعی است تا امیر قلعه‌نویی در ادامه مسیر بهترین ها را انتخاب کند. این کاری است که کارلوس کیروش هم پیش از حضور تیم ملی در جام جهانی دوحه انجام داده بود. او ۱۳ بازیکن جوان را به اردوی تیم ملی فرا خوانده بود و از آنها خواست پیش از جام جهانی در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین کنند. کارلوس کیروش اگر قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شد، قصد داشت این ۱۳ بازیکن را به مرور زمان به اردوی تیم ملی اضافه کند.

بازیکنان جوانی که قرار است به اردوی تیم ملی دعوت شوند از این جمع انتخاب خواهند شد:
علیرضا جعفرپور (شمس آذر)
سامان فلاح (گل گهر)
امین حزباوی (السد)
حسین گودرزی (شمس آذر)
آریا یوسفی (سپاهان)
محمد قربانی (اورنبرگ روسیه)
عارف حاجی‌عیدی (آلومینیوم اراک)
محمدمهدی لطفی (آلومینیوم اراک)
محمدحسین اسلامی (ذوب آهن)
محمد عمری (ملوان)
مهدی لیموچی (آلومینیوم اراک)
محمد عسگری (فولاد)
سعید سحرخیزان (گل گهر)
جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان)
سعید کریم آذر (تراکتور)
مهدی هاشمی‌نژاد (تراکتور)