قلیچ: حامد لک انگار دنبال گرفتن کفتر بود

واقعا باعث تاسف است! من به عمرم ندیده بودم دروازه‌بان پرسپولیس، هرکسی که باشد، از آن ضعیف ترین‌ها تا آن بهترین‌ها چنین گلی خورده باشد. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وحید قلیچ پیشکسوت تیمف وتبال پرسپولیس تهران گفت: واقعا باعث تاسف است! من به عمرم ندیده بودم دروازه‌بان پرسپولیس، هرکسی که باشد، از آن ضعیف ترین‌ها تا آن بهترین‌ها چنین گلی خورده باشد. هم روی گل اول و هم روی گل دوم. روی گل اول که حامد لک انگار داشت کفتر می‌گرفت، روی گل دوم هم کنار جوی نشست و گذر عمر دید! واقعاً باید به حال این دروازه بانی گریست.

وی افزود: من طرف صحبتم داوود فنایی است. کسی که این روزها مربی گلرهای پرسپولیس است باید جواب بدهد. آخر تو با این دروازه‌بان‌ها چه کار می‌کنی؟ چه بلایی سر آنها آوردی که حامد لک، که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده؟

قلیچ گفت: فنایی خودش شاگرد من بوده و از دست من ناراحت است. مرا در اینستاگرام آنفالو کرده! مرا بلاک کرده! چرا، برای اینکه دارم حرف حق میزنم. ولی اشکالی ندارد، استاد از شاگردش ناراحت نمی‌شود.

وی در پایان افزود: شاه فرهاد دیگر نمی‌دانست چه کار کند! داشت سکته می‌کرد. رفت وسط زمین، توپ را برداشته بود و نمی‌داد و هر طور بود زمین و زمان را به هم دوخت تا سه امتیاز بگیرد. عیبی ندارد بگذارید شاه فرهاد دلش به این مدل برنده شدن‌ها خوش باشد.

بیشتر بخوانید:
وحید قلیچ: انشالله اسدی هرهفته گل بزند و برای من هیس بفرستد
وحید قلیچ : اگر استقلالی‌ها داروی کرونا را پیدا کردند، به همه مردم بدهند
وحید قلیچ : قهرمانی نیم فصل استقلال به لعنت خدا نمی‌ارزد

انتهای پیام /