قلیچ :مگر می‌شود در تهران ۳ گل از آلومینیوم بخوریم؟

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته از تیم فوتبال آلومینیوم اراک 3 گل دریافت کرد و از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از شدت ناراحتی حالم بد شد و سردرد گرفتم. مگر می‌شود در تهران ۳ گل از آلومینیوم بخوریم؟ واقعا زشت و تلخ است. فکر می‌کردیم قهرمان جام حذفی می‌شویم اما چی شد؟ دیگر چیزی هم باقی مانده است؟ من نمی‌دانم چه بگویم؟ چرا یحیی گل محمدی از سید جلال حسینی استفاده نکرد؟

وی افزود: نمی‌دانم چه بگویم؟ وحدت هنانوف پشت سرهم اشتباه می‌کرد و کارگردان تلویزیونی هم متوجه شد که باید تعویض شده و جایش را به سید جلال بدهد اما یحیی … نمی‌دانم چرا تعویض نکرد؟ واقعا ناامید هستیم. همه چیز را با هم باختیم! داوری به سود پرسپولیس هم سوت زد! آن پنالتی اول را چه جوری گرفت؟ ما با این حرف‌ها و هوچیگری نه تنها به تیم پرسپولیس کمک نمی‌کنیم بلکه ضربه هم می‌زنیم. داوری چه تقصیری داشت وقتی آلومینیوم از هرجایی می‌زند توپ به تو دروازه ما می‌رسد!

قلیچ در پایان گفت: به نظرم مقصر اصلی داوود فنایی است. آقای فنایی! شما هم حامد لک را نابود کردید و هم احمد گوهری را! حامد لک مگر همان گلری نیست که پنالتی مایکون را درآسیا مهار کرد؟ پس چه برسر او آمد؟ آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟ یک زمانی می‌گفتند دی کارمو که زمان افشین قطبی به پرسپولیس آمده بود در برزیل کفتر باز است و حالا به نظر می‌رسد شیرزود تمیروف هم مثل دی کارمو کفتر باز باشد. شما چه کارمثبتی از این مهاجم دیدید؟

بیشتر بخوانید:
حضور وحید قلیچ در پلیس فتا
وحید قلیچ: با اسکوچیچ مسخره شده و سوژه خنده تمام دنیا می‌شویم
قلیچ: حامد لک انگار دنبال گرفتن کفتر بود

انتهای پیام/