قنبرزاده: اشتباهات داوری را قبول دارم/ AFC هنوز درباره نحوه بازی تیم ملی چیزی به ما ابلاغ نکرده

قنبرزاده گفت: برخی اعتراضات به داوری‌ها به خاطر حساسیت مسابقات است،من اشتباهات داوران را قبول دارم، ولی فشارهای روحی و روانی و بیانیه دادن‌ها داوری فوتبال کشور را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منصور قنبرزاده، در خصوص اینکه آیا تکلیف تیم‌های ایرانی برای میزبانی مقابل نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم چیزی به ما ابلاغ نشده و اگر باشگاه استقلال برای انتخاب دبی نامه زده است، عینا همان نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

وی در خصوص اینکه بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شایعاتی پیرامون برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران به صورت رفت و برگشت و یا بازی در کشور ثالث مطرح می‌شود،گفت: AFC تا امروز صبح هیچ چیزی را به ما ابلاغ نکرده و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است. تا زمانی که ابلاغ رسمی به ما صورت نگیرد صحبتی در این زمینه نمی‌توان انجام داد. برخی اعتراضات به داوری‌ها به خاطر حساسیت مسابقات است،من اشتباهات داوران را قبول دارم، ولی فشارهای روحی و روانی و بیانیه دادن‌ها داوری فوتبال کشور را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد و مطمئن باشید این موضوع به نفع فوتبال کشورمان نیست. در حال حاضر کارگروهی در حال رصد مسابقات هستند و مطمئن باشید اشتباهات دیده و اصلاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
مشکل استقلال با طلب ۵۰۰ هزار دلاری میلیچ
داوران قضاوت کننده دربی استقلال و پرسپولیس
پاکدل: استقلال با خوش‌شانسی به تهران برگشت/ تیم‌هایی مثل ما نمی‌توانند به حقشان برسند
تراکتور با ۵ غایب مقابل استقلال
مرفاوی: وزارت بین استقلال و پرسپولیس فرق می گذارد
رضاوند: فوتبال ایران نیاز مبرم به VAR دارد/ استقلال و هوادارانش گناه دارند
حمله تند یک استقلالی به مدافع سرخ ها !

انتهای پیام/