قهرمانی تیم اسکیت هاکی مردان و سومی زنان ایران در آسیا

در پایان رقابتهای اسکیت هاکی اینلاین در کره جنوبی تیم مردان ایران قهرمان آسیا شد و تیم زنان عنوان سومی را بدست آورد.
به گزارش شبکه لحظه تیم ملی مردان ایران در آخرین بازی با کسب پیروزی 6 بر یک برابر ژاپن مدال طلا را تصاحب کرد.مردان اسکیت هاکی ایران، پیش از این بازی سنگاپور و کره جنوبی را برده بودند و مقابل چین تایپه یک تساوی بدست آورده بودند.

همچنین تیم اینلاین هاکی دختران ایران هم که بعد از سه پیروزی مغلوب ژاپن شده بود، با برتری برابر چین تایپه مدال برنز را از آن خود کرد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by مارال راسخى (@maralrasekhi) on

علاوه بر این دو تیم، تیم های ایران در بخش فری استایل صاحب 2 مدال نقره و یک نشان برنز، سرعت «محمد صالحی» نشان طلا و برنز آسیا شدند.
شهریار امینی، فرزاد هوشیدری، فرشاد مقدسی، جرمی رضا پور(بازیکن دو رگه ایرانی- آمریکایی)، جلال کیهانفر، دانیال باقری، محمد امین کره ای، حمید ابکار، بنجامین غفاری، اویس حسن زاده، عرفان زنگنه، نیما مهربان، علی ستار و سامان فروتن ، 14 بازیکن مردان ایران در این مسابقات هستند و «کریستین مولر» آلمانی نیز مربی این تیم است.
در تیم زنان ایران نیز اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، هانیه آقا محمدی، فاطمه اسماعیلی، الهام مدیر دهقان، هدا احمد بیگی، نگار ارجمند، آرزو ایزدی، مریم ولی پور،حدیثه پورهاشمی، مارال راسخی و هلیا سوهانی حضور دارند که مربیگری این تیم نیز بر عهده «مارینا فاگواگا» فرانسوی است.