قوانین سفت و سخت وعجیب جرارد برای استون ویلایی ها

سرمربی جدید تیم فوتبال استون ویلا با وضع قوانین جدید برای بازیکنانش جنجال ساز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استیون جرارد سرمربی جدید تیم فوتبال استون ویلا در بدو ورودش قوانین سفت و سخت و عجیبی را برای شاگردانش در نظر گرفته است ! پیش از این شایعات فراوانی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سرمربی جدید استون ویلا به سبک آنتونیو کونته (سرمربی تاتنهام) قصد ندارد برای سروسامان دادن به وضعیت تیمش فقط به مسائل فنی اکتفا کند و به همین دلیل او در همه زمینه‌ها برای بازیکنانش برنامه دارد.
سرمربی سابق تیم رنجرز اسکاتلند در نشست خبری پیش از اولین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی استون‌ویلا در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که استفاده از سس کچاپ در زمین تمرینی تیم تحت هدایت او ممنوع شده است، گفت: سس کچاپ قبل از اینکه من در اینجا دست کسی ببینم، ممنوع شده بود. بازیکن تیم من باید ذهنیتی درست داشته باشد. برای نخبه شدن باید سختی کشید.
کمتر از یک ماه دیگر جرارد 41 ساله به خانه تنها تیم دوران بازیگری‌اش یعنی لیورپول برمی‌گردد و در‌ آنجا با یورگن کلوپ سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید ملاقات خواهد داشت. او با بیان اینکه این ملاقات برای او لحظه‌ای احساسی را خواهد ساخت، گفت: من قبل از این هم با کلوپ تماس‌هایی داشته‌ام. یک بار که سگ‌هایش را برای قدم زدن بیرون برده بود، او را دیدم. وقتی به‌عنوان سرمربی استون‌ویلا انتخاب شدم او به من پیام داد و گفت بی‌صبرانه منتظر آن است که کنار زمین مرا در آغوش بگیرد.

بیشتر بخوانید:

طارمی در رصد استون ویلا و برگا برای جانشینی پائولینیو
دوری 3 ماهه مدافع لسترسیتی از فوتبال
یک خارجی بزرگ در استقلال/ رقم قرارداد ستاره جدید استقلال لو رفت!

انتهای پیام/