قول گراهام پاتر به هواداران چلسی بعد از توقفی دیگر

سرمربی تیم فوتبال چلسی به هواداران تیمش قول داد چلسی روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شود.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، در اولین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال چلسی میهمان وستهام بود که دو تیم در داربی لندن به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا شاگردان پاتر باز هم امتیاز از دست دهند.

در این دیدار، ابتدا ژائو فلیکس، چلسی را در دقیقه ۱۶ پیش انداخت ولی در ادامه و روی پاس بوون، امرسون پالمیری، بازیکن پیشین چلسی دروازه این تیم را گشود تا حساب کار به تساوی یک بر یک برسد.

گراهام پاتر بعد از این دیدار و فرصت‌سوزی دیگر تیمش در لیگ برتر، گفت: ما خوب بازی کردیم، توپ را به خوبی حفظ کردیم و گل زدیم و به دنبال فرصت‌هایی برای گلزنی بیشتر بودیم. در مجموع در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم.  فکر می‌کنم در نیمه اول شما پتانسیل ما را دیدید. تیم خوبی داریم، اما کار هنوز ادامه دارد.

او درباره فرناندس هافبک آرژانتینی تیمش نیز گفت: انسو فرناندس دومین مسابقه خود را انجام داد. او جوان است اما می‌توانید کیفیت و شخصیت او را در همین دو بازی به خوبی ببینید. او مانند فلیکس، مادوکه و مودریک به زودی بیشتر هماهنگ خواهند شد. هرچه بیشتر آنها را درک کنیم، آنها بیشتر ما را درک می‌کنند. این فرآیندی است که نمی‌توان آن را به سرعت تکمیل کرد. وقت می‌برد تا ما تیم شویم و به مرور زمان بهتر می‌شویم.

چلسی در دیدار بعدی خود باید این هفته در لیگ قهرمانان برابر بوروسیادورتموند قرار گیرد.

انتهای پیام/