قیمت نجومی بارسلونا روی هافبک مورد نظر منچستر

بارسلونا حاضر نیست فرانکی دی یونگ را با رقمی کمتر از 90 میلیون یورو از دست بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از نمایش های درخشان فرانکی دی یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

در حالی که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او هرگز نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

شایعاتی اخیرا در مورد قرار گرفتن دی یونگ در فهرست فروش بارسا منتشر شده و حتی گفته می شود منچستریونایتد که از تمدید قرارداد پل پوگبا ناامید است، قصد جذب ستاره هلندی را دارد. طبق ادعای “ایندیپیندنت”، بارسلونا در پاسخ به منچستر، قیمت دی یونگ را 90 میلیون یورو عنوان کرده است.

در صورت پیوستن دی یونگ به یونایتد، او دوباره می تواند با دونی فن دبیک هم تیمی شود. این دو از بزرگترین استعدادهای آژاکس در فصل 19-2018 محسوب می شدند و تیم هلندی را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رساندند.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه بارسلونا به هفتمین توپ طلای مسی
بارسلونا به دنبال ستاره بنفیکا
توافق اولیه بارسلونا با فران تورس

انتهای پیام/