لائوتارو زیر ذره بین کاتالان ها / اینتر مانع جدایی ستاره آرژانتینی می شود؟

یاکه، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز مدعی شد او از بازی در اینتر رضایت دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز در گفت و گویی اذعان داشته است که این بازیکن از بازی کردن در ترکیب اینتر راضی بوده و هر تیمی او را می خواهد ابتدا باید با باشگاه ایتالیایی توافق کند.

یاکه گفت: شایعات انتقال لائوتارو به بارسلونا؟ در حال حاضر لائوتارو از تیم فعلی اش رضایت دارد. او در حال رشد و یادگیری بوده، پتانسیل بالایی داشته و هیچ محدودیتی برای پیشرفت در مقابل خودش نمی بیند. لائوتارو می تواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. مهمترین موضوع این است که او خیلی سریع با فوتبال اروپا کنار آمد. لائوتارو مارتینز وارد ترکیب شده، بازی کرد، موفق به گلزنی شد و نمایشی مورد علاقه هواداران ارائه داد.

لائوتارو سه سال دیگر با اینتر قرارداد دارد و هر تیمی که او را بخواهد باید با اینتر صحبت کند. اما لائوتارو در ایتالیا آرام و خوشحال است، بازی می کند و مسیر رشد را طی می کند. من نیز کنار لائوتارو بزرگ شدم، روسا و مدیران بزرگترین باشگاه هایی که مرا می شناسد از ارزش ها و مسائلی که برای من اهمیت دارند باخبرند و من چنین ارزش هایی را حفظ خواهم کرد. اما لائوتارو در میلان آرام و خوشحال است.

بیشتر بخوانید :
کاهش قیمت نجومی اینتر برای فروش لائوتارو مارتینز
کرسپو :‌ مارتینز در اینتر بماند
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اینتر میلان – لاتزیو + فیلم

انتهای پیام/