لالیگا در اوج حساسیت،بارسا در نهایت بحران

هفته سی و چهارم رقابتهای فوتبال باشگاههای اسپانیا، لالیگا در ۴ روز برگزار خواهد شد.بامداد شنبه آتلتیکو مادرید با میزبانی از مایورکا آغاز گر هفته است و بامداد سه شنبه سویا _ ایبار دیدار آخر هفته خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

مرور هفته سی و چهارم

?اتلتیکو مادرید هفته قبل با متوقف کردن بارسا در نیوکمپ باعث شد تا همشهریش با عبور از ختافه دیگر تیم منطقه مادرید، اختلافش با بلوگرانا در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند.شاگردان سیمئونه بامداد شنبه پذیرای مارکا هستند که هفته گذشته ۵ بر ۱ سلتا را در هم کوبید و حالا با ۲۹ امتیاز در رتبه هجدهم یعنی مرز منطقه سقوط قرار دارد.اتلتیکو با ۵۹ امتیاز سوم است اما فقط ۲ امتیاز بیشتر از سویا که در رده چهارم قرار دارد، بیشتر امتیاز گرفته است.

?رئال در پی ادامه بردهای متوالی
شاگردان زیدان حالا بلطف همشهری خود اتلتیکو که بارسا را متوقف کرد، با برد برابر دیگر تیم منطقه مادرید یعنی ختافه ، ۷۴ امتیازی شد و با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به بارسا به صدرنشینی خود ادامه داد.رئال در روز دوم از هفته سی و چهارم در خانه بیلبائو به میدان میرود که هفته گذشته با شکست والنسیا،ضمن پشت سر گذاشتن این تیم ۴۸ امتیازی شد و به پله هشتم صعود کرد.کهکشانیها در ادامه روند بردهای متوالی خود که در ۳ هفته قبل با کلین شیت همراه بوده قصد دارند بیلبائو را هم پشت سر بگذارند.

?اسپانیول _ لگانس، جنگ قعرنشینان
دو تیم قعر جدول یعنی اسپانیول و لگانس هفته قبل به ترتیب برآب سوسیداد و سویا باختند. اسپانیول با ۲۴ امتیاز بیستم و لگانس با ۲۵ امتیاز نوزدهم هستند و برای شانس بقا و کورسوی امید برای ماندن در لالیگا به شدت نیاز به امتیازات کامل این جدال دارند.

?بارسا دیگر امکان اشتباه ندارد
از دست دادن ۶ امتیاز طی ۳ بازی گذشته باعث شد تا اکنون بارسلونا با ۴ امتیاز کمتر از رئال در رتبه دوم قرار داشته باشد.شاگردان کیکه ستین در اولین دیدار از سومین روز هفته سی و چهارم در خانه ویارئال به میدان میروند که هفته قبل با ۲ گل بر بتیس غلبه کردند و حالا با ۵۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند.زیردریاییها با توجه به وضعیت بالای جدول شانس کسب سهمیه چمپیونز لیگ را هم پیدا کرده‌اند و این مورد کار بلوگرانا را در مقابل آنها سخت میکند.

? سویا در تعقیب اتلتیکو
پیروزی ۳ بر ۰ سویا در زمین لگانس باعث شد تا مردان لوپتگی فقط با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید در پله چهارم قرار بگیرند و در ادامه فصل به تعقیب شاگردان سیمونه بپردازند.
سویا بامداد سه شنبه میزبان ایبار تیم رده شانزدهم است که هفته قبل در خانه با ۲ گل مغلوب اوساسونا شد اما با ۳۵ امتیاز اندوخته خود ۶ امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد.

??برنامه هفته سی و چهارم لالیگا

شنبه ۱۴ تیرماه
ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
ورزشگاه: مترو پولیتانو
اتلتیکو مادرید _ مایورکا
ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه: بالایدوس
سلتاویگو _ بتیس
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: خوزه زوریا
وایادولید _ آلاوس
یکشنبه ۱۵ تیرماه
ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
ورزشگاه: لوس کارمنس
گرانادا _ والنسیا
ساعت ۱۶:۳۰
ورزشگاه: سن مامس
اتلتیکو بیلبائو _ رئال مادرید
ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه: RCD استادیوم
اسپانیول _ لگانس
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: ال سادار
اوساسونا _ ختافه
دوشنبه ۱۶ تیرماه
ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
ورزشگاه: کارامیکا
ویارئال _ بارسلونا
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: لانوسیا
لوانته _ سوسیداد
سه شنبه ۱۷ تیرماه
ساعت: ۳۰ دقیقه بامداد
ورزشگاه: رامون سانچز پیزخوان
سویا _ ایبار