لالیگا: پیش بازی بارسلونا – رئال مادرید

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

بارسلونا در اولین دیدار الکاسیکو در این فصل در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود. برد کاتالان ها در این مسابقه جایگاه آنها را در صدر جدول لالیگا تحکیم می کند، اگرچه در غیاب مسی کسب این پیروزی کار آسانی نیست. باخت رئال مادرید نیز به معنای برکناری یولن لوپتگی از وظیفه مربیگری است.

بارسا با بازی های خود در این  فصل نشان داده که ریتم تیمی خود را در اسپانیا و در اروپا پیدا کرده است. هفته پیش این تیم با برد آسان 4-2 در مقابل سویا و پیروزی 2-0 در برابر اینترمیلان ثابت کرد که شاگردان ارنستو والورده شروع بی نظیری  در لیگ قهرمانان داشته  اند. اما تردیدهایی نیز در خصوص ثبات دفاعی بارسلونا وجود دارد، هر چند که مارک – آندره تراشتگن دروازه بان این تیم حضور درخشانی در بازیهای اخیرش داشته است.

چنانچه پیشتر گفته شد، مسی غایب بزرگ این میدان خواهد بود و احتمالا رافینیا که موفق شد در برابر اینتر میلان به گل برسد جایگزین کاپیتان بارسا خواهد شد. والورده در دفاع وسط نیز با مشکل روبروست چرا که ساموئل اومتیتی و توماس فرمایلن نیز دچار مصدومیت شده اند.

بارسلونا در این مسابقه با ترکیب احتمالی تر اشتگن، آلبا، لنگله، پیکه، سمدو، بوسکتس، آرتور، راکیتیچ، کوتینیو، سوارز و رافینیا به مصاف رئال مادرید می رود.

اما رئال مادرید نمایش های ضعیف و انتقاد برانگیزی در این فصل از خود ارائه داده که می تواند به قیمت برکناری سرمربی این تیم تمام شود و سرزنش های  زیادی را نیز متوجه فلورنتینو پرز رودریگز رییس باشگاه رئال مادرید کند.

رئال مادرید اگرچه با گلهای کریم بنزما و مارسلو 2-1 ویکتوریا پلژن را برده اما در پنج بازی لیگ قهرمانان پیروزی نداشته و این برای رئال مادرید بدترین شروع یک فصل در 17 سال اخیر بوده است.

یکی از مشکلات اساسی رئال مادرید این است که این تیم پس از ترک کریستیانو رونالدو گلزن و بازی ساز خود، تدبیری نیندیشید. بازگشت دیاز هم نتوانست کمک چندانی به این تیم بکند و او نتوانست در حد و اندازه رونالدو ظاهر شود.

دنی کارواخال تنها مصدوم رئال مادرید است که احتمالا آلوارو اودریزولا یا ناچو فرناندز جایگزین او خواهند شد.

رئال مادرید با ترکیب احتمالی کورتوا، مارسلو، واران، راموس، اودریزولا، کازمیرو، کروس، سبایوس، ایسکو، بنزما و بیل به میدان خواهد رفت.

 

مترجم: نسرین صحیحی