لام: آلمان با ناگلزمان موفق خواهد بود

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به حمایت از ناگلزمان پرداخت و براین باور است که ژرمن ها در یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی از خود نشان خواهند داد.

به‌گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  و به نقل از اسپورت، عملکرد ناامید کننده تیم ملی فوتبال آلمان با هانسی فلیک باعث شد تا این سرمربی باتجربه از کار برکنار شود و جای خود را به ناگلزمان جوان بدهد.

فیلیپ لام، کاپیتان سابق ژرمن‌ها و بایرن مونیخ به حمایت از ناگلزمان پرداخت. او براین باور است که تیم ملی آلمان باوجود نتایج ناامید کننده اخیر می‌تواند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بدرخشد.

لام گفت: به نظرم زمان کافی برای تغییر شرایط و کسب نتایج مثبت وجود دارد. ناگلزمان آغاز خوبی با تیم ملی داشته است. او می‌تواند شور و هیجان را در بین بازیکنان به وجود آورد و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: به نظرم باید به این تیم ملی امیدوار بود. ما با بازیکنان باکیفیت و بزرگی که در اختیار داریم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

لام درباره بازگشت نویر به میادین گفت: خوشحالم که نویر بعد از مدت‌ها شرایط بازی پیدا کرد. او اگر همان نویر سابق شود و به روزهای خوب خود برگردد قطعا این فرصت را دارد که دوباره در ترکیب اصلی به میدان رود و شماره یک باشد.

انتهای پیام/