لحظه بررسی می‌کند | دلیل استعفای غیرمنتظره استراماچونی از استقلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران یکی از تیم هایی است که از تعویق مسابقات لیگ برتر بیشترین بهره را برد. استقلال به دلیل تعویق این مسابقات توانست شش مسابقه تدارکاتی را با تیم های مدنظر استراماچونی انجام دهد که حاصل ان پنج پیروزی و یک تساوی بود. همین نتایج کافی بود تا امیدواری خاصی در دل هواداران استقلال شکل بگیرد که تیمشان بعد از سال ها میتواند بدون حاشیه لیگ را آغاز کند.

خبری که امروز منتشر شد اما کام استقلالی‌ها را تلخ کرد:« استراماچونی در فکر ترک باشگاه استقلال»!

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در سایت خود اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی به خاطر برآورده نشدن انتظاراتش در زمان نقل و انتقالات و خریدهای تیم، ۴۸ ساعت وقت گرفته تا تصمیم خود را برای رفتن از استقلال اعلام کند. این خبرنگار ایتالیایی همچنین نوشت: علاقه و تمایل زیاد به خرید، هیجان یک چالش جدید، شش پیروزی در دیدارهای دوستانه پیش فصل و حالا شک و تردید به ادامه فعالیت؛ آندره‌آ استراماچونی در اندیشه ترک استقلال است، آن هم در شرایطی که تقریبا دو ماه از حضور او در این تیم سپری می‌شود. او ۴۸ ساعت از باشگاه وقت گرفته تا نسبت به ادامه حضور یا رفتن از استقلال تصمیم نهایی خود را بگیرد. 

یکی از دلایلی که استراماچونی را به سمت استعفا سوق داده؛ عدم تحقق خواسته های او از سوی مدیران استقلال برای جذب بازیکن است. چهار بازیکن از سوی استراماچونی به باشگاه معرفی شد که سابقه حضور در تیم های کیه وو و سوسیداد و پاریسن ژرمن داشتند اما به جز شیخ دیاباته هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند.

آخرین بازیکنی که منجر شد کاسه صبر استراماچونی لبریز شود؛ دیپورت شدن میلیچ مدافع سابق کیه وو بود که باوجود حضور در فرودگاه امام خمینی نتوانست از گیت خارج شود به کشورش کرواسی بازگشت.

حالا استراماچونی 48 ساعت فرصت داده تا در صورتی که مدیران استقلال نتوانند خواسته های او را فراهم کنند او ایران را ترک کند.

خبرنگار: سپهر خرمی