لحظه به لحظه بازی تیم فوتبال پرسپولیس 1 – 1 ذوب آهن + فیلم

دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن دیدار معوقه خود را از ساعت 15:00 آغاز کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 99/10/11 ؛ ساعت: 15
استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر
داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و براتعلی مولوی؛ داور چهارم: علی احمدی/ کمک داوران پشت دروازه: امیر عرب‌براقی و مجید محمدی/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی عبدی

ترکیب ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، قاسم حدادیفر، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

گزارش بازی:
دقیقه ۲: ارسال خطرناک سیامک نعمتی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن توسط مدافعان این تیم دور شد.
دقیقه ۴: ارسال عالیشاه در عمق دفاع ذوب‌آهن به نعمتی رسید. او بعد از کنترل توپ نتوانست از موقعیت به وجود آمده درون محوطه جریمه استفاده کند.
دقیقه ۷: دشتی از سمت راست نفوذی انجام داد، اما ارسال او درون محوطه جریمه پرسپولیس خوب نبود.
دقیقه ۸: میلاد جهانی از روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه زد که حامد لک با مشت توپ را دور کرد.
دقیقه ۹: ارسال خطرناک سیامک نعمتی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن توسط مدافعان این تیم دور شد.
دقیقه ۱۳: مهدی عبدی در شلوغی محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد، اما شوت او کیفیت لازم را نداشت و با برخورد به مدافع به کرنر رفت.
دقیقه ۱۶: امید عالیشاه توانست با یک شوت با دقت دروازه ذوب آهن را باز کند.
دقیقه ۱۸: سیامک نعمتی از جناح راست زمین نفوذ کرد اما پاس تند و تیز وی را پس از برخورد با سلطانی‌مهر، گردان راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳۴: ارسال امید عالیشاه که از روی دوستان گردان عبور کرد و مهدی عبدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سر او به اوت رفت.
دقیقه ۳۶: احمد نوراللهی، شوت زمینی از روی ضربه ایستگاهی به گوشه پایین دروازه ذوب آهن ارسال کرد اما گردان آن را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۴: ضربه آزاد میلاد جهانی از جناح چپ زمین به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس ارسال شد که به فرشاد محمدی‌مهر رسید ولی پاس او را سلطانی‌مهر نتوانسا به گل تبدیل کند و توپ را به بیرون زد.
دقیقه ۴۹: حمدی‌مهر و در ادامه عبدالله حسینی مانع نفوذ و حمله سریع پرسپولیس و مهدی عبدی شدند. پس از آن پاس پرسپولیس در موقعیت آفساید به وحید امیری رسید.
دقیقه ۵۲: سانتر محمدی‌مهر برای علی دشتی و سپس ضربه آکروباتیک او مقابل دروازه پرسپولیس به سلطانی‌مهر رسید اما شوت بی‌دقت او راهی اوت شد.
دقیقه ۵۷: نزدیک بود پرسپولیس روی دفع توپ سید جلال حسینی صاحب یک موقعیت جدی شود که عبدالله حسینی با ضربه سر به خوبی توپ را به عقب پاس داد و به گردان رساند.
دقیقه ۵۷: شوت پای چپ نعمتی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه ۶۷: شوت دشتی روی توپ ارسالی از جناح چپ بی‌دقت بود و به اوت رفت.
دقیقه ۷۱: سانتر مهرداد قنبری از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر علی دشتی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.
دقیقه ۷۴: کار تیمی عالی بازیکنان پرسپولیس می‌توانست منجر به گل دوم این تیم شود که ارسال خوب سیامک نعمتی و ضربه سر رمضانی از کنار دروازه ذوب‌آهن عبور کرد.
دقیقه ۸۳: ضربه ایستگاهی تماشایی میلاد جهانی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس رد شد.
دقیقه ۸۹: ارسال جهانی از جناح چپ پس از برخورد به پای نوراللهی در دو مرحله توسط لک جمع شد که در این صحنه عبدالله حسینی، مدافع ذوب برخوردی با گلر پرسپولیس داشت تا موجب مصدومیت او شود و در ادامه سعید آقایی که برای پایان دادن به این قائله آمده بود، با مدافع ذوب درگیری پیدا کرد که در این صحنه حسینی کارت قرمز گرفت.
دقیقه ۹۰+۱: شوت وحید امیری را شهاب گردان به شکل ناقص دفع کرد و در ریباند هم گلر ذوب‌آهن توپ را از مقابل پای رمضانی گرفت.
دقیقه ۹۰+۶: پرسپولیس در سه توپ برگشتی پیاپی نتوانست از موقعیت استفاده کند تا این فرصت تبدیل به ضدحمله جدی برای ذوب شود، اما حرکت سریع مارکوویچ و شوت زمینی او را حامد لک جمع کرد.