لحظه به لحظه با حواشی دربی ۹۳

دربی نود و سوم استقلال و پرسپولیس در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران رقم می خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بر اساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مرحله، امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند و دربی نود و سوم را رقم می زنند.

کمیته انضباطی در آستانه دربی طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی را برای ادای توضیح در خصوص ادعایش در قرعه کشی جام حذفی دعوت کرده است.

  • سید حسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی، محمد دانشگر و علی کریمی از استقلال و محمد نادری و وحید امیری از پرسپولیس بازیکنانی از دو تیم هستند که یک کارت زرد دارند و در صورت دریافت کارت زرد در جریان دربی و در صورتی که تیم‌شان راهی فینال شود، دیدار پایانی جام حذفی را از دست می‌دهند.

داور این دیدار قرار بود محمدحسین زاهدی فر باشد که با تصمیم کمیته داوران تغییر کرد و این بازی را پیام حیدری قضاوت خواهد کرد. تیم داوری دربی در ساعاتی پیش از این دیدار در هتل محل اقامت خود حضور دارند و به همراه ناظر داوری و ناظر ویژه فدراسیون، ناهار را صرف کرده و در حال استراحت هستند.

تیم های پرسپولیس و استقلال بدون محروم به مصاف هم خواهند رفت.

کوبل داوری دربی به استادیوم آزادی وارد شد.

تیم استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد.

کاروان پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد و از تونل ضدعفونی این ورزشگاه عبور کرد.

ترکیب تیم های استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی

بازیکنان استقلال در زمین در حال گرم کردن هستند.

بازیکنان پرسپولیس نیز برای گرم کردن به زمین آمدند.

محمد بلبلی از فهرست 19  نفره استقلال برای این بازی خط خورد. پیش از این هم سیاوش یزدانی و روزبه چشمی هم به دلیل آسیب دیدگی از فهرست این تیم برای دربی خط خورد.

با وجود اینکه محمد نادری مشکلی از نظر مصدومیت ندارد اما یحیی گل محمدی با نیمکت نشین کردن وی تصمیم گرفت از شجاع خلیل زاده در پست مدافع چپ استفاده کند.

شیخ دیاباته برای اولین بار در دربی برای استقلال به زمین می رود.

قرار گرفتن کمال کامیابی نیا روی نیمکت پرسپولیس هم جزو نکات جالب مربوط به ترکیب این تیم برای بازی با استقلال است و سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته از یک هافبک دفاعی در جمع 11 بازیکن اصلی اش استفاده کند.

داریوش شجاعیان و روزبه چشمی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تماشاگر ویژه دیدار استقلال – پرسپولیس است.


بیشتر بخوانید: غافلگیری پرسپولیس توسط استقلال/ دفاعیه پیروانی پیش از دربی
هادی نراقی: غیبت تماشاگران کیفیت دربی را بالا می برد
برانکو : پرسپولیس شانس قطعی برای برد در دربی ندارد