لطیفی : مجیدی در ماجرای اخیر بیشتر از خسروی ضرر کرد

اگر استقلال تمرکز کافی داشت و برنده‌ دیدار با نساجی می‌شد می‌توانست دبل قهرمانی کند اما بعد از این باخت اگر حواشی پیرامون استقلال ادامه داشته باشد و دامنگیر مجیدی، مدیریت و بازیکنان شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:طی پنج سال گذشته درحقیقت استقلال یکی از قربانیان اصلی داوری بوده است. نمی‌گویم داورها به عمد مرتکب این اشتباهات شده‌اند اما به هر دلیلی این اشتباهات یقه‌ استقلال را گرفته است. فرقی هم ندارد چه کسی روی نیمکت استقلال بوده است تمام سرمربیان سال‌های اخیر و همچنین هواداران به‌کرات از قضاوت‌ها ناراضی بوده‌اند و شاید همین مساله روی فرهاد تاثیر گذاشته که آن حرف‌ها را بزند. در کل کار مناسبی نبود و هم مجیدی و جامعه فوتبال و هم علی خسروی و جامعه داوری آسیب دیدند اما بیشتر از همه به ضرر مجیدی شد، زیرا این حواشی وارد تیمش شد.

وی افزود: اسکوچیچ به‌دلیل شناختی که از فوتبال ایران داشت در آن زمان گزینه‌ بسیار مناسبی بود. آمد و با وجود بازیکنان بزرگ توانست کمک‌حال تیم ملی شود ولی بدون تعارف مربی بزرگی در سطح فوتبال دنیا نیست و نیمکت ما به نسبت سه تیم دیگر گروه، اسم کوچک‌تری دارد حتی از آمریکا که مربی‌اش بومی است، مربی دست‌پایین‌تری روی نیمکت داریم. در کل باید فدراسیون فوتبال ببیند آیا تا پاییز که شروع جام‌جهانی است مربی خارجی می‌تواند تیم ملی را کنار هم به بهترین شرایط برساند یا خیر. واقعیت امر این است که اسکوچیچ بیشتر از تیم ملی ایران سود کرده است، زیرا نام بزرگی در فوتبال دنیا نبود و حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران و جایگزین شدن با مربی نامداری مانند کی‌روش خیلی به نفع او شد.

بیشتر بخوانید:
لطیفی : دروغ های مسئولان ورزش و فوتبال تیم های ایرانی را حذف کرد
علی لطیفی گزینه جدی برای تیم پدیده
لطیفی: امیری را می‌توان به حمید استیلی در نسل ۹۸ شبیه کرد

انتهای پیام /