لمپارد: البته که دوست دارم سرمربی انگلیس شوم

ستاره سابق خط هافبک تیم ملی انگلیس از تمایلش برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی انگلیس خبر داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس بر عهده گرت ساوت‌گیت بود و انگلیس با او دو بار متوالی در فینال یورو شکست خورد، در جام جهانی ۲۰۱۸ به نیمه‌نهایی و در جام جهانی ۲۰۲۲ به یک‌چهارم نهایی رسید.

همین باعث شد تا اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از یورو ۲۰۲۴، به همکاری با ساوت‌گیت پایان دهد و لی کارسلی ایرلندی به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت. لی کارسلی پیش از این سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال انگلیس بود. او همچنین به عنوان سرمربی تیم‌های زیر ۲۰ و ۱۹ سال نیز فعالیت داشت.

به گزارش دیلی میرور، فرانک لمپارد سرمربی انگلیسی که پیش از این در چلسی حضور داشت از تمایلش برای حضور در تیم ملی انگلیس خبر داد و عنوان کرد دوست دارد این سمت را عهده دار شود.

لمپارد گفت: بیش از ۱۰۰ بازی برای تیم ملی انجام داده‌ام. البته که می‌خواهم سرمربی تیم ملی کشورم باشم و حضور در این سمت را تجربه کنم. حضور در راس هدایت تیم ملی کشورم باورنکردنی خواهد بود.

فرانک لمپارد از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴ در تیم ملی انگلیس بازی کرد و ۱۰۶ بازی انجام داد و ۲۹ گل به ثمر رساند و یکی از برترین بازیکنان نسل خود در تیم ملی انگلیس بود.

لی کارسلی قبل از بازی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایرلند اعلام کرد که سرود ملی انگلیس را نخواهد خواند و اظهار کرد که هرگز در زمان مربیگری تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس نیز این کار را انجام نداده است. این رفتار با حواشی زیادی همراه شده و تقریبا نیمی از کاربران روزنامه دیلی‌میل خواستار برکناری کارسلی از هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس شده‌اند.