لوئیس فن خال: وجود کارلو آنچلوتی از آمدن امباپه مهم‌تر است

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،  لوئیس فن خال برای تهیه مستندی راجع به مواجه شدنش با بیماری سرطان، به مادرید سفر کرده است. سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی هلند مقابل میکروفون روزنامه آاس قرار گرفت و در مورد مسائل روز مانند یورو ۲۰۲۴ و انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید صحبت کرد. اسپانیا مدعی قهرمانی است بعد از هفته اول، اسپانیا را به عنوان مدعی قهرمانی می‌بینم. اگر قرار به شرط‌بندی باشد، روی آن‌ها شرط می‌بندم و این را هم به خاطر اینکه اینجا در مادرید هستم نمی‌گویم. اولین برداشتم از بازی های اسپانیا خیلی خوب بود. آنها تیمی هستند که بیشتر از همه دوستش داشتم. آلمان که دو سال پیش بازی‌های زیادی را باخت، حالا در حال بازگشت به شرایط سابق خود است. آلمانی ها بازی تیمی خوبی ارائه می دهند و در خانه به میدان می روند. آلمان را در رده دوم قرار می‌دهم، بالاتر از پرتغال و هلند. در رتبه بندی خودم، راجع به هلند خیلی خوشبینانه نظر دادم، ما همیشه رقابت می‌کنیم، اما فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل اسپانیا احساس بهتری را منتقل کرده‌اند. تیم‌های دیگری مثل فرانسه و انگلیس هم هستند که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند، اما از نظر من به اندازه تیم‌های دیگر، هماهنگ به نظر نمی‌رسند.

  آنچلوتی از امباپه مهم‌تر است

فکر می‌کنم مربی همیشه از هر ستاره‌ای مهم‌تر است. رئال مادرید بهترین مربی دنیا را دارد و او می‌تواند با ورود امباپه، همان‌طور که تا به حال با بقیه بازیکنان بزرگ تیمش رفتار کرده، رختکن مدیریت کند.

– آیا رئال مادرید به او نیاز داشت؟

همیشه به بازیکنان خلاق نیاز دارید. چه مدافع باشند، چه هافبک و چه مهاجم، به بازیکنان خلاق نیاز است. این توانایی از هر چیز دیگری مهم‌تر است و امباپه آن را دارد. چیزی که می‌توانم بگویم این است که رئال مادرید حالا مربی خوبی دارد و یک رئیس فوق‌العاده‌. در زمان من، فلورنتینو پرز خیلی مورد انتقاد قرار می‌گرفت و حالا او بهترین مدیر برای اداره یک باشگاه است.

انتهای پیام/