لواندوفسکی، گزینه جدید شکار عربستان

باشگاه الهلال عربستان قصد دارد پیشنهادی را برای روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، آماده کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تب پیوستن به فوتبال عربستان در بین بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا در این تابستان شدت گرفته است.

بازیکنانی، چون کریم بنزما، انگولو کانته و فیرمینو از فصل آینده در لیگ فوتبال عربستان به میدان خواهند رفت و توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان به رقابت‌های این کشور جلب شده است.

هزینه گزاف پرداخت شده از سوی باشگاه‌های عربستانی نشان از تلاش آن‌ها برای پیشرفت دارد و در این میان باشگاه الهلال با ارائه پیشنهاد‌های هنگفت که هنوز به سرانجام نرسیده‌اند پیشتاز است.

آن‌ها پیش از این سعی کردند لیونل مسی را با ارائه پیشنهاد فضایی برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کنند که موفق نشدند. حالا هم پیشنهادی باورنکردنی به کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ارائه کرده‌اند که بعید به نظر می‌رسد با موافقت این بازیکن همراه باشد.

اما آن‌ها ناامید نیستند و بن جیکوبز، خبرنگار انگلیسی، خبر داده که الهلال در حال تدارک پیشنهادی جذاب برای لواندوفسکی در تابستان سال آینده است تا بتواند این ستاره بارسا را هم به لیگ عربستان ببرد.

لواندوفسکی پیش از این گفته بود که در بارسلونا خوشحال است و تصمیمی برای حضور در فوتبال عربستان ندارد، اما ممکن است پیشنهاد ارائه شده از سوی الهلال و همچنین سپری کردن یک فصل دیگر در بارسا نظر او را برای تابستان ۲۰۲۴ تغییر دهد.

انتهای پیام/