لواندوفسکی: انتظار چنین برخوردی از هواداران بارسلونا نداشتم

مهاجم لهستانی بارسلونا بار دیگر از انتخاب این تیم ابراز رضایت کرد. او از برخورد بسیار خوب هواداران بارسلونا به وجود آمده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظهوبه نقل از اسپورت، روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ و ثبت رکوردهای زیاد گلزنی تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. این بازیکن لهستانی تا سال ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد داشت اما تصمیم به جدایی گرفت و با قراردادی سه ساله به ارزش ۴۵ میلیون یورو پیراهن بارسلونا را برتن کرد.

او بار دیگر از انتخاب خود ابراز رضایت کرد. لواندوفسکی گفت: از همان روزهای ابتدای حضورم در بارسلونا احساس کردم که در مکان مناسب و وقت مناسبی قرار دارم. من از پوشیدن پیراهن بارسلونا احساس افتخار کردم. انتظار چنین برخورد گرمی از هواداران نداشت. هواداران بارسلونا به سرعت در نوکمپ از من حمایت کردند و احساس کردم که مدتها است که در این تیم بازی می کنم.

لواندوفسکی ادامه داد: به خوبی زبان اسپانیایی صحبت می‌کنم. می‌توانم کارهایم را انجام دهم و با فرهنگ مردم و شهر آشنا شده‌ام. روز به روز بیشتر با شرایط جدید خودم را تطبیق می‌دهم.

او در ستایش از بازیکنان جوان بارسلونا گفت: بارسلونا بازیکنان جوان و بااستعدادی مثل پدری، ژاوی، آنسو فاتی و فران را دارد. آنها علاقه زیادی به سوال پرسیدن از من دارند و مدام با هم در ارتباط هستیم. می‌خواهم که تجربه خود را در اختیار این بازیکنان قرار دهم چرا که بسیار سریع در حال پیشرفت کردن هستند.

لواندوفسکی شروعی خیره کننده در بارسلونا داشته است تا جایی که در ۶ بازی موفق به زدن ۸ گل شده است. او در لیگ قهرمانان اروپا هم در دو بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا می‌تواند لواندوفسکی را کنار بگذارد
دپای: بازی کردن در کنار لواندوفسکی لذت بخش است
جدال جذاب هالند با لواندوفسکی+عکس

انتهای پیام/