لیورپول و سیتی به دنبال فوق ستاره بایرن

تیم‌های مطرح لیگ جزیره به جذب کیمیش علاقه دارند و در صورت امکان در تابستان آینده برای خرید او اقدام می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ لیورپول و منچسترسیتی وضعیت یوسوا کیمیش را رصد می‌کنند و به جذب این هافبک ارزشمند علاقه نشان داده‌اند. کمتر از دو سال از قرارداد فعلی‌ کیمیش با بایرن مونیخ باقی مانده است و یورگن کلوپ از طرفداران دیرینه این هافبک همه کاره است.

به نوشته کریستین فالک، بارسلونا علاقه زیادی به خرید کیمیش دارد. اگر او تابستان آینده وارد بازار شود برخی از باشگاه‌های لیگ برتری نیز برای خرید او رقابت خواهند کرد. پپ گواردیولا پس از کشف و پیشرفت کیمیش در بایرن مونیخ، یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازیکن محسوب می‌شود. سرمربی سیتی، انعطاف و تطبیق پذیری کیمیش را می‌ستاید چرا که این هافبک 28 ساله می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. اما یورگن کلوپ نیز از نقاط قوت کیمیش آگاه است و او را کاملا مناسب سیستم لیورپول می‌داند. احتمال دارد سریال جدایی کیمیش از بایرن مونیخ به زودی آغاز شود.

ایده جدایی یوسوا کیمیش در بایرن مونیخ در تابستان امسال مطرح شد و بسیاری از رابطه نه چندان خوب این هافبک آلمانی با توماس توخل خبر می‌دهند. حدود یک ماه پیش در یک نظر سنجی، ۶۷ درصد از هواداران بایرن مونیخ رای به نیمکت نشینی کیمیش دادند. در حال حاضر بایرن مونیخ جدایی کیمیش را تکذیب می‌کند و او را بازیکن مهمی در پروژّ این باشگاه می‌داند.