لیون در پارک شاهزادگان گلباران شد! پی اس جی ۵ – ۰ لیون

به گزارش لحظه بامداد امروز تیم پس اس جی در آخرین و حساس ترین بازی هفته لیگ فرانسه موفق شد ۵ بار دروازه لیون را فرو بریزد.

کیلیان امپاپه مهاجم جوان تیم پاریس موفق شد در ۱۳ دقیقه ۴ گل به تیم لیون بزند او با ۱۹ سال و ۹ ما سن، حالا جوانترین بازیکنی است که تا به امروز توانسته در تاریخ لیگ۱ فرانسه ۴ گل در یک بازی  بزند.

نیمار برزیلی در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی اولین گل را به ثمر رساند، در میانه های نیمه اول بازی روی تکل خطرناک کیمپبه داور بازی کارت زرد را به او نشان داد اما سیستم بازبینی داور را به سمت خود فراخواند و این مدافع جوان پس از مشاهده تصویر توسط داور از بازی اخراج شد و پاریسی ها ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند.

اما با در وقت های تلف شده نیمه اول بازیکن لیون تکل بدی بر روی پای امپاپه رفت و داور مجبور به استفاده از کارت زرد خود شد،لوکاس تواسارت دومین کارت زرد خود در این بازی را گرفت و در دقیقه ۴۸ از زمین بازی اخراج شد تا سهم هر ۲ تیم ۱ کارت قرمز باشد.

لیون تنها یک قدم تا تساوی بازی فاصله داشت تا جایی که تیاگو سیلوا در دفع توپ اشتباه کرد و توپ به مهاجم تیم لیون برخورد کرد و سپس به تیر دروازه خورد و برگشت و توپ برگشتی به امپاپه رسید و او  نیز در امر گلزنی ناموفق بود تا جایی که ضربه او به تیرک لیون برخورد کرد اما این تازه شروع طوفان او در این بازی بود.

در دقیقه ۶۱ امپاپه شوت محکمی  به سمت دروازه روانه کرد وتوپ پس از برخورد به هر ۲ تیرک و اشتباه دروازه بان وارد دروازه شد.اما این پایان کار نبود و او در دقیقه ۶۶ روی پاس ارسالی از مارکینیوش برای دومین بار دروازه لیون را گشود.اما هتریک در دقیقه ۶۹ روی پاس فوق العاده نیمار و فرار دیدنی امپاپه صورت گرفت .این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ پس از چند ضربه به سمت دروازه شوت امپاپه وارد گل شد و قهرمان ۱۹ ساله جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ پوکر کرد..

پاری سن ژرمن با این برد نهمین برد خود را کسب و با ۲۷ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ ۱ فرانسه قرار دارد.