لیگ برتر: آرسنال 1 – لیورپول 1

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

تیم آرسنال باید از الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی خود ممنون باشد که موفق شد در بازی شنبه شب در مقابل لیورپول گل مساوی را به ثمر برساند و یک امتیاز برای توپچی ها کسب کند.
آرسنال بازی را خوب آغاز کرد و در طول مسابقه مجموعا بر توپ و میدان مسلط بود. پیر امریک اوبامیانگ در همان ابتدا با پاس هوایی گرانیت ژاکا دروازه لیورپول را تهدید کرد. ده  دقیقه پیش از پایان نیمه اول آرسنال تلاش کرد با همکاری اوبامیانگ و هنریخ مخیتاریان دروازه لیورپول را باز کند اما لاکازت در آفساید قرار داشت و گل پذیرفته نشد. از طرف دیگر، توپی که از سوی سادیو مانه بازیکن سنگالی لیورپول در دروازه آرسنال جای گرفت نیز مردود اعلام شد.

 

در نیمه دوم لیورپول اولین حمله را با فرار محمد صلاح آغاز کرد اما راب هولدینگ مدافع آرسنال سد راه او شد و این حمله نتیجه ای در بر نداشت. در دقیقه 61 بازی لیورپول موفق شد بر خلاف جریان بازی با ضربه جیمز میلنر گل برتری را به ثمر برساند و یاران یورگن کلوپ را پیش بیاندازد.

بلافاصله آرسنال با تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه توانست خود را پیدا کند. 20 دقیقه به پایان بازی مانده بود که لاکازت با توپی که از گرانیت ژاکا دریافت کرد گل تساوی را برای آرسنال به ثبت رساند.

با این تساوی روند بدون شکست آرسنال ادامه یافت و به 14 مسابقه متوالی رسید و لیور پول نیز در لیگ برتر همچنان بدون شکست باقی ماند.

 

مترجم: نسرین صحیحی