لیگ برتر مردان؛ سه مدعی و یک عنوان قهرمانی نیم‌فصل

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان، فردا (دوشنبه) با شش دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان مدعیان قهرمانی در نیم‌فصل این رقابت‌ها هستند که در حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا (دوشنبه) به صورت متمرکز با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم، تیم فولاد مبارکه سپاهان که به دلیل استراحت در هفته چهاردهم، سقوط ۲ پله‌ای داشت و از رتبه نخست جدول به جایگاه سوم تنزل یافت، این هفته علاوه بر تلاش برای به زیر کشیدن شهرداری ارومیه از رده دوم جدول، نیم‌نگاهی هم به صدر خواهد داشت.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در هفته پانزدهم میهمان هورسان رامسر هستند که با ۵ برد و ۱۶ امتیاز، در رده هشتم ایستاده‌اند. این در حالی است که سپاهان در حال حاضر با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول است.

در دیگر بازی حساس این هفته، دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی در این بازی برای شاگردان پیمان اکبری، اهمیت حیاتی خواهد داشت. شهرداری ارومیه با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای تثبیت جایگاه، نیاز به این برد دارد. البته حفظ رتبه فعلی، ارتباط مستقیمی به عملکرد سپاهانی‌ها هم دارد که با شهرداری ارومیه هم‌امتیاز هستند.

سومین دیدار حساس هفته پانزدهم، به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم‌های خاتم اردکان و فولاد سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقه به ‌اندازه بازی‌ فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه برای روشن شدن تکلیف صدر جدول و قهرمان نیم‌فصل اهمیت دارد.

هرچند که شاگردان محمدرضا تندروان با یک امتیاز بیش‌تر نسبت به ارومیه و سپاهان (۳۰ امتیاز) فعلا در رتبه نخست قراردارند، اما یک اشتباه می‌تواند تمام معادلات را به هم بزند. البته سیرجان این هفته باید مقابل خاتم اردکان به میدان برود که تکلیف سرمربی آن هنوز مشخص نیست. چرا که با استعفای فرهاد نفرزاده، قرار بود موقتا محمدرضا سالک را روی نیمکت سرمربی‌گری داشته باشد، اما سالک هم به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. بنابراین محمدرضا تندروان و شاگردانش قصد دارند از تزلزل نیمکت خاتم در هفته پانزدهم، به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

دیدار دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در زمره دیدارهای جذاب هفته خواهد بود. دو تیم در شرایط یکسان، با ۹ برد و ۲۶ امتیاز به مصاف هم می‌روند؛ با این تفاوت که آملی‌ها با یک پله بالاتر، در رده چهارم جدول ایستاده‌اند. شاگردان بهروز عطایی درصورت پیروزی، جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت می‌کنند و شاگردان محمد عمده‌غیاثی هم شانس بالایی دارند تا با کسب یک برد به موقع، جایگاه پنجمی خود را ارتقا دهند.

در هفته پانزدهم، تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین با قرعه استراحت روبه‌رو هستند اما این دو تیم روز سه‌شنبه هفته جاری دیدار معوقه هفته هفتم خود را انجام خواهند داد تا دور رفت لیگ برتر مردان سال ۹۹ به پایان برسد.

انتهای پیام/