لیگ برتر والیبال| آرمات: بازیکنان گنبد هیچ جایی در تیم من ندارند

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: برای مدیرعامل شهرداری گنبد که بدون سند صحبت می کند متاسف هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسعود آرمات پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری قزوین مقابل شهرداری گنبد در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: می دانستیم بازی سخت و حساسی برای هر دو تیم خواهد بود. با توجه به شکست هایی که ما در هفته گذشته داشتیم، این بازی برای ما 6 امتیاز داشت.

وی ادامه داد: در طول هفته روی نقاظ ضعف و قوت تیم خوب گنبد تمرین کردیم و توانستیم به خوبی از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. به جزیده بابت تیم بسیار خوبی که دارد تبریک می گویم، ضمن اینکه 90درصد آنها بازیکنان بومی هستند. ما در سرویس و دریافت عملکرد بهتری داشتیم، اما این نتیجه چیزی از ارزش های تیم خوب گنبد کم نمی کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین درخصوص اظهارات واحدی، مدیرعامل گنبد مبنی بر تماس تلفنی کادر فنی شهرداری قزوین با بازیکنان تیمش تصریح کرد: واقعاً جای تاسف دارد که مدیرعامل یک باشگاه بدون سند چنین صحبت هایی را مطرح می کند. اگر سندی وجود دارد باید ارائه دهند. قول می دهم اگر تمام بازیکنان تیم شهرداری گنبد برای نیم فصل آزاد باشند هم جایی در تیم ما نداشته باشند.

آرمات خاطرنشان کرد: احترام خاصی برای آنها قائل هستم، اما ترکیب تیم مان کامل است. جای تاسف دارد که یک مسئول بعد از شکست چنین اظهاراتی را مطرح کند. خدا را شاهد می گیرم که نه من و نه هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ما با بازیکنان تیم گنبد تماسی نگرفته است.

وی عنوان کرد: بعد از سال ها حضور در والیبال راه و رسم بازیکن گرفتن از تیم ها را بلد هستم و اگر به بازیکنی نیاز داشته باشم قطعاً با سرمربی، سرپرست یا مدیر آن باشگاه تماس خواهم گرفت. به عنوان مثال با پیمان اکبری و مصطفی کارخانه صحبت کردم، اما این موضوع درمورد گنبد صحت ندارد. چطور ممکن است که این اتفاقات رخ دهد و ما ست اول را با نتیجه 32 بر 30 ببریم؟ این صحبت ها برای بازیکنان گنبد هم بد است، چون مدیرعامل عملاً بازیکنان تیمش را زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید:
برنامه هفته دوم گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد
پیروزی ماسِیک در هفته دهم لیگ والیبال بلژیک

انتهای پیام/