لیگ برتر والیبال بانوان| چهارمین برد ذوب آهن مقابل نماینده فارس رقم خورد

تیم والیبال ذوب‌آهن با شکست ستارگان فارس به چهارمین برد خود در لیگ برتر والیبال بانوان دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از رقابت‌های هفته دوم مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در گروه ب، امروز (‌شنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه که از ساعت ۱۱ شروع شد، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و ستارگان فارس به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فریبا صادقی در سه ست متوالی نماینده فارس را شکست دادند و به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

ستارگان فارس نتیجه این مسابقه را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۰ به حریف واگذار کردند تا پنجمین شکست خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کند و بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

نرگس افشین و هاله جعفری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۶۸طول کشید. طوبی بهپوری و فائزه جعفری نیز به عنوان ناظر داوری و ناظر فنی، نظارت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم ذوب‌آهن در اولین دیدار خود در هفته دوم گروه ب لیگ برتر متمرکز بانوان که روز گذشته برگزار شد، با پیروزی برابر خجسته اسلامشهر صعودش به مرحله نهایی را قطعی کرده بود.

در دیگر مسابقه امروز و از ساعت ۱۴، دو تیم خجسته اسلامشهر و پیکان تهران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید:
لیگ برتر والیبال بانوان/ عیدی: برای نخستین بار در لیگ شرکت کردیم و کم تجربه هستیم
لیگ برتر والیبال بانوان| صادقی: ما به زمان نیاز داریم تا هم آسیب دیدگی‌ها برطرف شود
لیگ برتر والیبال| عمده‌غیاثی: تلاش می کنیم دور برگشت را با قدرت شروع کنیم

انتهای پیام/