لیگ برتر والیبال/ شاگردان عطایی دومین صعود کننده به نیمه‌نهایی

لبنیات هراز آمل با پیروزی مقابل فولاد سیرجان به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،  درجریان دور برگشت مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، دو تیم والیبال لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان از ساعت ۱۸ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آملی به برتری سه بر صفر رسید. تیم هراز آمل با کسب دومین بردش، صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرد.

نتیجه دیدار

ست اول:  هراز آمل ۲۵- ۱۸ فولاد سیرجان

ست دوم: هراز آمل ۲۵ – ۲۱ فولاد سیرجان

ست سوم: هراز آمل ۲۵- ۱۹ فولاد سیرجان

گزارش بازی:

ست اول:

نخستین امتیاز این رقابت‌ برای شاگردان عطایی و هراز آمل به دست آمد. در ادامه ست نخست، هراز با نتیجه ۴ بر ۱ پیش افتاد تا سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان وقت استراحت‌ بگیرد.

در نتیجه ۵ بر ۱ به سود لبنیات هراز آمل، رالی بسیار زیبایی بین  دو  تیم شکل گرفت که در آخر امتیاز این رالی برای هراز ثبت شد.

تیم هراز آمل با هدایت عطایی ست نخست را بسیار خوب آغاز کرد تا با نتیجه ۷ بر ۱ پیش بیفتد.

فولاد سیرجان اختلاف امتیاز را در ادامه‌ کار کم کرد تا همچنان هراز با نتیجه نتیجه ۸ بر ۵ پیش باشد.

هراز در ادامه‌ کار تیم برتر میدان بود به طوری که با نتیجه ۱۵ بر ۹ از فولاد سیرجان پیش افتاد.

در ست نخست این دیدار، تیم والیبال هراز آمل کاملا سوار بازی بود و توانست‌ با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز ست اول شود.

ست دوم:

هواداران پر شور آملی تیم خود را مدام تشویق می‌کردند تا همانند ست اول، هراز اولین امتیاز را کسب کند.

در امتیاز ۸ بر ۵ به سود هراز، فولاد سیرجان در خواست ویدئو چک کرد که داور امتیاز را به سود سیرجان برگرداند تا نتیجه ۷ بر ۶ شود. در ادامه‌ دو تیم به تساوی ۷ بر ۷ رسیدند.

فولاد سیرجان موفق شد در این ست، با نتیجه ۹ بر ۸ پیش بیفتد. در اواسط بازی دو تیم پایاپای پیش رفتند تا نتیجه برابر ۱۲ شود.

پس از  تساوی دو تیم در امتیاز ۱۳، هوداران فولاد سیرجان تیم خود را تشویق کردند اما این کافی نبود تا هراز با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ پیش بیفتد.

فولاد سیرجان در ادامه‌ ست دوم، موفق شد ۱۷ بر ۱۶ از شاگردان عطایی پیش بیفتد تا عطایی مجبور شود از اولین وقت استراحت‌ خود استفاده‌ کند.

در امتیاز ۱۸ بر ۱۷ به سود هراز آمل، فرهاد قائمی و سعید رضایی  به تصمیمات داور اعتراض داشتند و این باعث وقفه چند دقیقه ای در بازی شد.

در پایان ست دوم، زور فولاد سیرجان به هراز نرسید تا نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود هراز آمل شود.

ست سوم:

سیرجان که برای برد پا به این ست گذاشته‌ بود، با نتیجه ۳ بر صفر از هراز آمل پیش افتاد تا عطایی از اولین تایم استراحت خود استفاده‌ کند.

شاگردان سعید رضایی در اوایل ست سوم، عملکرد خوبی داشتند به طوری که با نتیجه ۶ بر ۱ از حریف پیش افتادند اما فولاد موفق نشد اختلاف فاصله‌ خود را با هراز حفظ کند تا نتیجه برابر ۹ شود.

در اواسط ست سوم هم، هراز تیم برتر میدان بود و توانست‌ با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ از حریفش پیش بیفتد.

هراز که کار سختی در این مسابقه نداشت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود هراز آمل به اتمام برسد.

هراز با این پیروزی موفق شد به دور بعدی این مسابقات صعود کند و  در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیرد.

انتهای پیام/