لیگ برتر والیبال| شکست تیم سرمربی تیم مل مقابل پیکان

شهرداری گنبد در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال پیروزی دور رفت خود برابر تیم گیتی‌پسند را تکرار کرد و شهداب با شکست حریف خود به عنوان دومین تیم به مرحله پلی‌آف راه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛  هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه پنجم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان، رامسر و مریوان پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه این هفته فولاد سیرجان ایرانیان میزبان شهداب یزد بود و در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با نتیجه سه بر یک سیرجانی‌ها را شکست داد تا شانزدهمین برد خود را تجربه کرده و 45 امتیازی شود.

با این پیروزی تیم شهداب یزد همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند و سهمیه مرحله پلی‌آف را به عنوان دومین تیم دریافت کرد. هفته گذشته لبنیات هراز آمل به عنوان نخستین تیم صعود کننده مشخص شده بود.

فولاد سیرجان ست نخست را با پیروزی آغاز کرد و با پوئن 25 بر 23 حریف را شکست داد اما در ست‌های دوم تا چهارم شهداب یزد بازی را به دست گرفت و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا همچنان در تعقیب لبنیات هراز آمل در یک قدمی صدر جدول باشد.

دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود شهداب به پایان رسیده بود و یزدی‌ها در این دیدار برد شیرین دور رفت را تکرار کردند.

شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان با 11 برد و 34 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه هفتم جدول جای گرفتند.

حسین پورکاشیان، حمید حق‌بین، محمدرضا درفش کاویان و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این دیدار 116 دقیقه ادامه یافت و میثم صالحی بازیکن تیم شهداب به دلیل کری‌خوانی برای حریف کارت زرد دریافت کرد.

در چهارمین دیدار هفته بیست و یکم شهرداری گنبد در سالن المپیک میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و در خانه با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد. گنبدی‌ها با این پیروزی به هشتمین برد خود دست یافته و 23 امتیازی شدند تا یک پله صعود کرده و در جایگاه یازدهم قرار گیرند.

شهرداری گنبد ست نخست را با امتیاز 28 بر 26 به نفع خود به پایان رساند اما در ست دوم 25 بر 27 مغلوب حریف شد تا این دیدار برای مشخص شدن برنده مسابقه به ست چهارم کشیده شود. در ست‌های سوم و چهارم گنبدی‌ها 25 بر 18 و 25 بر 21 حریف را شکست دادند و تا پیروزی دور رفت خود برابر این تیم را تکرار کنند. دیدار دور رفت این تیم‌ها سه بر دو به سود گنبد به پایان رسیده بود.

با این نتیجه گیتی‌پسند اصفهان به عنوان تیم نهم جدول با 9 برد و 27 امتیاز باقی ماند.

مسعود یزدان‌پناه و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و مسعود ذوقی داور اول و وحید خراسانی داور دوم این دیدار بودند.

احد ارمشی سرمربی تیم شهرداری گنبد و سهند اله‌وردیان بازیکن تیم گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند و رمضان صحبتی به دلیل اعتراض به داور دوم کارت قرمز دریافت کرد.

این مسابقه که با حضور 800 تماشاگر در سالن المپیک برگزار شد، 130 دقیقه ادامه یافت.

انتهای پیام/