لیگ برتر والیبال| صادقیانی: با توجه به بضاعت مالی زورمان به رقابت با سایر تیم ها نرسید

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل کردستان گفت: در لحظاتی که تنش ایجاد می شود تمرکز بازیکنان مان بهم می خورد و باید این لحظات را کنترل کنیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آرش صادقیانی در مورد شکست 3 بر یک تیم والیبال راهیاب ملل مقابل پیکان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: پیکان جز تیم هایی بود که تغییرات زیادی در نیم فصل انجام داد. ما از ابتدای فصل نیاز به تغییرات داشتیم، اما با توجه به بضاعت مالی زورمان به رقابت با سایر تیم ها نرسید، در نتیجه  تعدادی به تیم اضافه شدند که نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

وی ادامه داد: هنوز چند بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند و از دست دادن آنها ضربه بزرگی به تیم وارد کرد. بازیکنانم در برخی مواقع در بازی عملکرد عالی داشتند ودر برخی صحنه ها نیز اشتباهاتی انجام دادند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان تصریح کرد: بازیکنانم آن چیزی را در تمرینات انجام دادند در زمین اجرا نکردند. در صحنه ای از بازی تنش به وجود آمد و این مسئله باعث شد تمرکز بازیکنان جوانم از بین برود. این یکی از خصوصیات بارز جوانان است و باید روی آن کار کنیم تا بتوانند در لحظات تنش زا خود را کنترل و به بازی بازگردند.

انتهای پیام/