لیگ برتر والیبال| پیروزی پیکان مقابل نیان‌الکترونیک خراسان

تیم والیبال پیکان در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مقابل نیان‌الکترونیک خراسان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، تیم‌های والیبال پیکان تهران و نیان الکترونیک خراسان در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۸ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که تیم پیکان در سه ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.

تیم پیکان که پوریا فیاضی، رافا فارینا، محمدطاهر وادی، حمزه زرینی، محمدرضا حضرت‌پور، فلاح و شریفی را در ترکیب خود داشت ست اول را با قدرت شروع کرد و کنترل بازی را در اختیار داشت و ۲۵ بر ۱۳ برنده شد. نیان‌الکترونیک در این ست در ضربات سرویس خود عملکرد خوبی نداشت.

تیم خراسان هم  محمد موسوی، مهدی جلوه، علیرضا بهبودی، علوی و داوودی را در ترکیب داشت و در ست دوم عملکرد بهتری از خود ارائه داد و پایاپای با پیکان پیش رفت اما در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست را واگذار کرد.

در حالی که بازی در این ست ۲۴ بر ۲۲ به نفع پیکان بود، داور امتیاز بیست و سوم را به نیان داد که موجب اعتراض پیکان شد. پیکانی‌ها معتقد بودند توپ بازیکن نیان از پشت آنتن وارد زمین‌شان شده است. پس از چند بار بازبینی فیلم و توقف چند دقیقه‌ای بازی داور در نهایت رای خود را تایید کرد.

پیکان در ست سوم نیز تیم برتر بود. فارینا، بازیکن لهستانی پیکان، در امتیازات پایانی ستاره میدان بود و دو امتیاز پیاپی سرویس برای تیم خود کسب کرد. شاگردان پیمان اکبری در پیکان این ست را هم ۲۵ بر ۱۹ بردند.

دیدار برگشت این دو تیم در مرحله پلی‌آف چهارشنبه، سوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/