لیگ تعطیلات نیم فصل ندارد

سازمان لیگ اعلام کرد لیگ پس از هفته پانزدهم تعطیل نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تعطیلی پرشمار مسابقات لیگ برتر تمام تیم‌ها را کلافه کرده و پس از تعطیلی بازی‌ها در هفته چهارم، حالا هم رقابت‌های هفته ششم لغو شده تا بدین ترتیب بازی‌ها مجددا با وقفه طولانی و دو هفته‌ای مواجه شود، اما بحث اصلی و دغدغه جدید مربیان، تعطیلی دوباره بازی‌ها در نیم‌فصل و در زمان جام ملت‌ها است.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره به برنامه ورزشگاه می‌گوید: تا هر جایی که بتوانیم، تلاش می‌کنیم به رویه مناسب و درست و با اتمام مسابقات معوقه لیگ برتر (مثل سال گذشته)، به نیم فصل برسیم، اما مطمئنا تا جام ملت‌های آسیا به پایان دور رفت نخواهیم رسید.

او در خصوص پایان مسابقات دور رفت لیگ برتر قبل از جام ملت‌ها که قبلا وعده داده بودند، ابراز کرد: قصد داشتیم مسابقات را تا قبل از جام ملت‌های آسیا به نیم فصل برسانیم، اما نمی‌توانیم و اعتراف می‌کنم نتوانستیم موفق باشیم، اما بلافاصله پس از مسابقات جام ملت‌ها، دوباره بازی‌های لیگ برتر را ادامه می‌دهیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: تعطیلات جام ملت‌ها را به منزله استراحت تیم‌ها منظور می‌کنیم و بلافاصله دو، سه هفته باقی‌مانده دور رفت را برگزار خواهیم کرد و خیلی سریع وارد نیم‌فصل دوم می‌شویم و نقل و انتقالات زمستانی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/