لیگ جزیره، گزینه اول سردار آزمون است

یک کارشناس مطرح فوتبال روسیه درباره آینده ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کنستانتین گنیچ، مفسر و کارشناس شبکه “مچ تی وی” درباره سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت صحبت کرد.

گینیچ معتقد است زمان آن فرا رسیده که آزمون خود را در اروپا امتحان کند.

او گفت:

“آزمون در موقعیتی است که خود را در اروپا امتحان کند. اگر تقاضای خاصی وجود داشته باشد، عملاً شک ندارم که زنیت او را خواهد فروخت. به احتمال زیاد این اتفاق در زمستان امسال رخ خواهد داد تا زنیت حداقل از این انتقال، مقداری پول به دست بیاورد.

می‌دانیم که قربان بردیف تاثیر زیادی روی سردار دارد و همیشه می‌گفت که دوست دارم آزمون خود را در انگلیس امتحان کند؛ بنابراین اگر واقعاً گزینه اورتون یا نیوکاسل وجود داشته باشد، آزمون می‌تواند به آن جا برود. پلن B لیون است.

گزینه سومی نیز وجود دارد. زنیت ممکن است به آزمون پیشنهادی سخاوتمندانه برای تمدید قرارداد بدهد. یعنی دوباره با این بازیکن قرارداد ببندند و بعداً او را با مبلغی کاملاً متفاوت بفروشد. چنین فوتبالیستی که به اوج خود رسیده است، می‌تواند به راحتی به مبلغ ۱۰-۱۵ میلیون فروخته شود.”

گنیچ افزود:” اگر کل وضعیت آزمون را به صورت درصد ارزیابی کنیم؛ ۷۵ درصد احتمال دارد که زنیت قرارداد خود را با این ایرانی تمدید نکند و زمستان امسال او را آزاد کند. من به این سناریو تمایل دارم.”

این شبکه سردار آزمون را در فهرست ۱۰ بازیکن برتری که قرارداد آنها در تابستان به پایان می رسد، قرار داد. در این فهرست نام بازیکنانی مانند آرتم ژیوبا، راکیتیسکی(زنیت) و اسمولوف (لوکوموتیو مسکو) دیده می شود.

این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی در این فصل ۲۶ بازی برای این باشگاه انجام داده ، ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل نیز ثبت کرده است.

به گزارش ترنسفرمارکت ارزش سردار ۲۵ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید :
نیوکاسل سردار آزمون را هایجک کرد + عکس
سعودی‌ها به دنبال شکار سردار ایرانی
خروج دو مهاجم باشگاه لیون برای ورود سردار آزمون

انتهای پیام/