لیگ دسته اول / اراکی ها بعد از 18 سال به لیگ برتر راه یافتند

دیدارهای همزمان لیگ دسته اول فوتبال امشب از ساعت 20:00 آغاز شد که تیم آلومینیوم اراک توانست نخستین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد و نیروی زمینی و سپیدرود رشت و شهرداری تبریز به دسته دوم سقوط کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیدارهای همزمان لیگ دسته اول فوتبال امشب ز ساعت 20:00 آغاز شد که تیم مس رفسنجان توانست نخستین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد .

از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور، آلومینیوم اراک میزبان داماش گیلان بود و با یک گل پیروز شد و لیگ برتری شد.

در دیگر دیدار مهم در انتهای جدول سپیدرود با یک گل مغلوب فجرسپاسی شد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

مس کرمان هم مقابل تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز با 3 گل پیروز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر (یک گل) از رسیدن به لیگ برتر بازماند.

پیش از این مس رفسنجان عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را بدست آورده بود و به لیگ برتر راه یافته بود.

در یکی از دیدارها استقلال خوزستان میزبان نود ارومیه بود که این دیدار لغو شد.تیم ارومیه‌ای در میدان حاضر نشد تا این دیدار لغو شود و تیم اهوازی 3 بر صفر برنده اعلام شود.پیش از این باشگاه نود ارومیه اعلام کرده بود در هفته پایانی مقابل استقلال خوزستان به اهواز سفر نخواهد کرد.استقلال خوزستان با 48 امتیاز در رده نهم به کار خود پایان داد.نود ارومیه هم با 52 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان تیم فوتبال بادران تهران بود . گل تیم بادران را در دقیقه 43 ایمان غلامی به ثمر رساندو در دقیقه 83 مهرداد آوخ این گل را جبران کرد تا نتیجه مساوی پایان کار این دو تیم باشد .

تیم فوتبال سپید رود رشت میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود . سپهر شاهین بازیکن تیم فجر شهید سپاسی تنها گل این بازی را در دقیقه 11 وارد دروازه سپیدرود کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

تیم فوتبال نیروی زمینی از گل ریحان البرز پذیرایی می کرد. نتیجه بازی 0 بر 0 مساوی شد .

تیم فوتبال شهرداری تبریز میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود . دقیقه 45 میثم تهیدست و دقیقه 80 شروین بزرگ 0 دقیقه 88 بهرام رشید شیخی 3 گل این بازی را به ثمر رساندند . اما بازهم نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند .

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم میزبان تیم فوتبال داماش گیلان بود . ابوالفضل عکاشه در دقیقه 15 تنها گل بازی را به ثمر رساند .

تیم فوتبال قشقایی شیراز از ملوان بندر انزلی پذیرایی می کرد. این بازی با نتیجه 0 بر 0 مساوی به پایان رسید .

تیم فوتبال هوادار میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بود . صادق رضانیا در دقیقه 54 اولین گل تیم هوادار را به ثمر رساند و در دقیقه 84 امیرحسین فشنگچی هم گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید .

تیم فوتبال رایکا بابل میزبان تیم فوتبال آرمان گهر بود .