لیگ دسته یک فوتبال / برد طلایی ویستا/اولین شکست دقیقی در پایتخت رقم خورد

ویستاتوربین مزد حملات پردامنه خود را در ثانیه‌های پایانی گرفت و موفق شد با بردی ارزشمند کار را به پایان برساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در شرایطی که بازی جنجالی دو تیم ویستاتوربین و شمس آذر قزوین تا ثانیه‌های پایانی با تساوی دنبال می‌شد، بار دیگر این شاگردان میلاد بلادی بودند که با گل ثانیه پایانی خود همانند بازی رفت با برد کار را پایان دادند.

ویستاتوربین که بازی رفت را با گل ثانیه پایانی حسین ابرقویی به سود خود پایان داده بودند، در این بازی نیز موفق شدند با گل مرتضی نگهداری از حریف پیش بیفتد. اما در ادامه روی یک صحنه کاملا مشکوک داور به سود شمس آذر اعلام پنالتی کرد. این خطای پنالتی که با اعتراض شدید نیمکت‌نشین‌های ویستاتوربین و بازیکنان این تیم همراه بود، در نهایت بی‌نتیجه بود تا عباس عسگری کاپیتان شمس آذر گل تساوی تیمش را رقم بزند.

دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند و در نیمه دوم هم این ویستاتوربین بود که حملات پردامنه‌ای روی دروازه حریف شکل داد و البته بی‌نتیجه ماند. در یکی از صحنه‌های مشکوک نیمه دوم در دقایق پایانی برخورد توپ به دست مدافع شمس آذر کاملا فضای زمین را متشنج کرده بود. با این حال داور اینبار تصمیم به ادامه بازی داشت.

ویستاتوربین در شرایطی که در دقایق پایانی به‌شدت نسبت به وقت‌کشی حریف معترض بود، روی آخرین موقعیت بازی و در شرایطی که تمامی ١٠ بازیکن خود را روی محوطه جریمه حریف می‌دید، در نهایت بعد از چند بار بلوکه شدن توپ، با ضربه آکروباتیک عارف صیفی مدافع پیش‌تاخته خود دروازه‌بان شمس آذر را تسلیم کرد تا یک برد ارزشمند را کسب کند.

ویستاتوربین با این برد ٢٣ امتیازی شد و هفته آینده باید برابر سایپا قرار گیرد. شمس آذر نیز با این شکست همچنان در منطقه سقوط قرار گرفته و هفته آینده در دیداری سخت مقابل شهرداری آستارا به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید:
لیگ دسته یک فوتبال / پیروزی استقلال ملاثانی و توقف رایکا
لیگ دسته یک فوتبال/ اولین پیروزی سایپا و ویستا توربین
اعلام برنامه هفته بیست و ششم تا سی و یکم لیگ دسته یک

انتهای پیام /