لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس ایران صفر النصر عربستان 2

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از رقابت های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه،دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر از ساعت 21:30 دقیقه با سوت داور ازبک آغاز شد.

پرسپولیس ایران
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی شهاب زاهدی (“8”)، وحید امیری و محمد عمری
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

النصر عربستان
نواف العقيدی، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو
سرمربی: لوئیز کاسترو

لحظات حساس:
دقیقه 10: پاس تماشایی آیمریک لاپورت از میانه زمین خودی به سمت راست زمین و ارسال سلطان الغنام نزدیک بود اولین گل النصر را به همراه داشته باشد که توپ پس از برخورد با نوک پای مانه به شکل خطرناکی از مقابل رونالدو و از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 13: پاس در عمق وحید امیری را شهاب زاهدی نتوانست استفاده کند تا توپ توسط نواف العقیدی جمع شود.

دقیقه 20: ارسال سادیو مانه از سمت راست زمین را پورعلی‌گنجی به شکل ناقص برگشت داد که همین توپ را سلطان الغنام با ضربه سر به رونالدو رساند که ضربه سر بی‌دقت کریس به راحتی در دستان بیرانوند جای گرفت.
دقیقه 24: توپ برگشتی از ارسال سادیو مانه در سمت راست به سلطان الغنام رسید که سرتوپ چشم‌نواز و شوت پای چپ و دیدنی او پس از برخورد به علی نعمتی و واکنش بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 29: حرکت خطرناک بروزوویچ در محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با دخالت کنعانی به کرنر زده شد.
دقیقه 35: بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس را شهاب زاهدی هدر داد و در حالی که پرتاب اوت سریع برای نماینده ایران موقعیت گل به وجود آورده بود، پاس در عرض این مهاجم از زاویه بسته ثمری نداشت و عرض زمین را طی کرد.

دقیقه 36: ارسال کوتاه سلطان الغنام از پشت محوطه جریمه با عبور از کنعانی به کریس رونالدو رسید که پاس او با سینه را اوتاویو تبدیل به گل کرد، اما آفساید ستاره پرتغالی گرفته شده بود.

دقیقه 41: بروزوویچ با حرکت پا به توپ عالی از زمین خودی تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس پیش رفت که پاس رو به جلوی او برای سادیو مانه و در ادامه پاس در عمق این بازیکن به مقابل تیرک دوم را رونالدو نتوانست در موقعیت عالی تبدیل به گل کند.
دقیقه 1+45: پاس چیپ اوتاویو به پشت مدافعان پرسپولیس می‌توانست النصر را به گل النصر برساند که رونالدو بازهم نتوانست در جدال تن به تن با اسماعیلی‌فر گلزنی کند و این بار روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما داور ازبک بازی را دنبال کرد.

دقیقه 50: حمله خطرناک النصر از سمت راست زمین و ارسال توپ به محوطه جریمه را اوتاویو با ضربه پشت سر به عبدالرحمن غریب تحویل داد که شوت بی‌دقت او پس از اصابت به اسماعیلی‌فر تبدیل به گل نشد.
دقیقه 52: میلاد سرلک که در نیمه اول یک اخطار به دلیل خطای هند و جلوگیری از حمله النصر گرفته بود، دومین کارت زرد را به دلیل لگد کردن پای کریستیانو رونالدو در میانه زمین دریافت کرد و از سوی داور ازبک اخراج شد.

دقیقه 61: ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین با خطا روی علی نعمتی را سعید صادقی به پشت لاپورت فرستاد و می‌توانست منجر به گل اول پرسپولیس شود، اما ضربه سر شهاب زاهدی با فاصله زیاد از دروازه النصر به بیرون رفت.

پرسپولیس صفر – النصر 1 (دقیقه 62: گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر): مارسلو بروزوویچ پس از یک- دو با کریستیانو رونالدو از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد که پاس در عرض او و شوت بی‌دقت عبدالرحمن غریب به شکل عجیبی به پای علی نعمتی و در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

دقیقه 66: شوت پشت محوطه عبدالرحمن غریب را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد.
پرسپولیس صفر – النصر 2 (دقیقه 72: حسین قاسم): عبدالرحمن غریب در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به بهترین شکل حسین قاسم را راه انداخت تا مدافع چپ پیشتاخته النصر با شوت استثنایی به طاق دروازه بیرانوند گل دوم تیمش را بزند.
دقیقه 78: نزدیک بود اوتاویو توپ ارسالی از سمت راست را تبدیل به گل کند که ضربه او بی دقت به بیرون رفت.
دقیقه 81: بازیکنان النصر ضربه ایستگاهی را کوتاه کار کردند که شوت کریس رونالدو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به پای مسعود ریگی به کرنر رفت.
دقیقه 88: خالد الغنام از سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس نفوذی انجام داد که شوت محکم این بازیکن تعویضی را بیرانوند دفع کرد.
دقیقه 89: یاسین سلمانی لحظاتی پس از ورود به زمین نفوذ خطرناکی به محوطه جریمه النصر داشت و با تکل لاپورت نقش بر زمین شد، اما تانتاشف پس از مشورت با کمک‌های ویدئویی خود در این صحنه پنالتی تشخیص نداد و البته آفساید را قبل از این صحنه گرفته بود.

انتهای پیام/